Re: Jak sie zahartowac na zime?

Data: 2001-10-13 20:20:08
Temat: Re: Jak sie zahartowac na zime?
Od: "defric" <d...@w...pl>

Użytkownik "em"

> Ile to cudo kosztuje?

*nie pamiętam ale między 20-30 zł, spoko

Użytownik "jacek":

>To cudo nie wiem ile kosztuje ale jak tylko weszlo na rynek zaraz mi
>matka to dala - a to bylo lata temu i sprowadzane chyba z francji.
>Straszna kicha jesli chodzi o efektywnosc.

*w takim razie zapewne - w zależności od organizmu
mój syn super reaguje
napravdę miałam z nim ogromne kłopoty - powikłania leczę do dziś
skłonności jednak do tego typu zachorowań z chwilą podania szczepionki
praktycznie się skończyły
jak choroby występują to tak silnie się nie objawiają

nie wie jak zareaguje Twoje dziecko
- myślę, że warto spróbować
przekonsultuj oczywiście z pediatrą

pozdy
defric :o)

--
"Drzwi czyli drzwi do zamka czyli dziurka od klucza (może być przesłaiania
klapką). A więc zamek bez drzwi to zamek bez dziurki, ale z klamką,