Re: Jak sobie kobiety radza

Data: 2004-05-13 21:33:04
Temat: Re: Jak sobie kobiety radza
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:c7vfaf$qg7$1@niebieski.niebieski...

> Ale byłaś w stanie ocenić Asmirę jako niewdzięczne dziecko, na tej samej
> podstawie?

bo asmira napisala a nie jej matka. i to asmira
zaprezentowala swoje uczucia, a nie jej matka.

> Nie, dzieci mają tendencję do idealizowania dorosłych, gdyby Asmira patrzyła
> na matkę oczami dziecka - wybaczyłaby jej chyba prawie wszystko - nigdy nie
> słuchałaś dzieci z domów dziecka, które mają patologicznych rodziców, a
> jednak ich kochają?

a ty slyszalas? ja slyszlam odwrotnie.

> IMHO Asmira( sorry, Asmira, że tak po Tobie jeździmy), nie kwapi się do
> pomocy, bo matka jest dla niej tak samo ważną osobą, jak sąsiadka z dołu,
> czyli bez szczególnej więzi. Zresztą, napisała, że właściwie powinna jej
> pomóc, ale nie jest w stanie( nie fizycznie, tylko właśnie emocjonalnie)

to wiemy, wyrazila sie jasno.

> No, niestety, kto sieje wiatr zbiera burzę.

nie wiesz "jak ten wiatr byl siany".

> Zupełnie obcej, pewnie, człowiek się dowartościuje, że taki szlachetny.. A
> osobie, o której sądzisz, że cię skrzywdziła?

a matka asmiry ja skrzywdzila?

a odpowiedz brzmi- zlezy co by sie stalo.

przeciez to jest jasne jak slonce.

iwon(k)a