Jak sobie radzicie z trollami?

31. Data: 2018-02-19 23:28:53

Temat: Re: Jak sobie radzicie z trollami?
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za ten długi wykład z optymistyczną puentą.
Co do tego że ludzie przekraczają normy społeczne gdy widzą że będą bezkarni to jest
potwierdzone wieloma przypadkami gdy sąsiedzi żyjący latami w zgodzie mordowali się
pod wpływem przekonania że nic im za to nie będzie grozić. Jeśli zachowanie
politycznych celebrytów jak choćby pani Pawłowicz nie znajduje potępienia ze
wszystkich stron, a jedynie od pokrzywdzonych to ja to samo widzę w życiu grupy
dyskusyjnej. Przed trollowaniem i hejtem broni się jedynie zaatakowany, a pozostali
zamiast stanąć murem i potępić złe zachowanie najczęściej milczą, mają rozrywkę lub
wręcz zachęcają do ataków pisząc że im się to podoba. Czyli według mnie za
trollowanie trzeba w równym stopniu obwiniać także bierne milczące przyzwolenie na
takie zachowania.

32. Data: 2018-02-19 23:35:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> [...]
> mnie za trollowanie trzeba w równym stopniu obwiniać także bierne
> milczące przyzwolenie na takie zachowania.

Bierz się za czyny!

--
XL

33. Data: 2018-02-19 23:37:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> XL.A czy oprócz tego że siebie nie lubisz to masz coś więcej do powiedzenia?

Jesteś pierwszy tutaj, ktory zarzuca mi nielubienie siebie - reszta
przypisuje mi narcyzm.
I SŁUSZNIE ?

--
XL

34. Data: 2018-02-19 23:52:32

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL. Widzę że koniecznie chcesz przekierować temat tak żeby zacząć dyskutować o tobie.
Nie znam Cię, ale uważam że masz oryginalną urodę i dużą inteligencję.
A wracając do spraw forum to założyłem moderowane i spełnia oczekiwania, choć brakuje
mu dynamiki grup dyskusyjnych przez co miejsce jest nieco skostniałe.

35. Data: 2018-02-20 00:23:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> XL. Widzę że koniecznie chcesz przekierować temat tak żeby zacząć dyskutować o
tobie.

Dyskutować.

> Nie znam Cię, ale uważam że masz oryginalną urodę i dużą inteligencję.

Tak, to prawda. I jestem nieskromna.

> A wracając do spraw forum to założyłem moderowane i spełnia oczekiwania,

Chyba jednak nie, skoro trafiłeś tutaj.

> choć brakuje mu dynamiki grup dyskusyjnych przez co miejsce jest nieco skostniałe.

No sam widzisz. Nigdy nie ma się wszystkiego. Albo rybka, albo pipka.
Człowiek, który jest wszechstronny, nie podda się totalitarnemu
zamordyzmowi - moderacji. Narzucona monotematyczność odbiera świeżość
dyskusji i odstrasza tych, którzy swą elokwencją i błyskotliwością
zapewniają kuszącą nieprzewidywalność wyniku.
Jak dobra kuchnia - dyskusja MUSI wciąż zaskakiwać i czasem bulwersowac.
--
XL

36. Data: 2018-02-20 04:15:05

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 19 lutego 2018 16:12:39 UTC+1 użytkownik z...@g...com
napisał:
> Problem w tym że dyskusje trolli i z trollami generują jakieś 90 procent aktywności
grupy w zasadzie uniemożliwiając jakąkolwiek merytoryczną dyskusję lub przynajmniej
zniechęcają do niej. Nie mówiąc już o rodzącym się przy tej okazji hejcie. Kto jak
kto, ale psychologowie powini sobie umieć poradzić z tym problemem.

to moze zacznij sam pisac o tym, co jest wedlug ciebie najwazniejsze.
niepisaniem nic tu nie wytrolujesz, co pewne:)

jacek

37. Data: 2018-02-20 04:23:05

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 19 lutego 2018 16:30:17 UTC+1 użytkownik CookieM napisał:
> [...]
> >
> Ja to nazywam zawłaszczeniem jakiegoś forum przez trolli. Generują
> bezsensowne dyskusje-to przynęta na osoby spoza kręgu trolli. Jak ktoś
> taki się odezwie, jest od razu atakowany w niewybredny sposób przez
> ,,harcownika" albo ,,pacynkę". W rezultacie ucieka z takiego forum. Trolle
> wygrywają. Nie ma na nich rady, po prostu wszelkie media społecznościowe
> stają się ich domeną i moim zdaniem jedynym remedium jest bezpośredni
> kontakt z osobą i korespondencja mailowa, ewentualnie wykorzystywanie
> narzędzi do ignorowania i w ten sposób ich zagłuszania.

moze wystarczy o tym porozmawiac, uczciwie, na forum?
moze nie zauwazyles, ze poprzez samo pisanie, zwlaszcza w dobrej mysli,
czlowiek sam siebie ulecza i innych przy takiej, znamienitej, okolicznosci:)

po prostu nie dokonuj analiz przez spektrum, ktore ktos ci wpoil,
ale zwazajac na to, co takie fora moga nam wszystkim, obopolnie, dawac:)

pozdrawiam,
jacek

38. Data: 2018-02-20 04:33:55

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 19 lutego 2018 16:35:07 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Przecież psychologowie tak samo jak i inni poszukują na grupach
> zaspokojenia poczucia własnej wartości, działają z najniższych pobudek.

nie zartuj, Leos:)
przeciez ani ja, ani ty, z takich pobudek nie dzialamy, nieprawdaz?
wiec dlaczego to zarzucasz psychologom; czy to jakas inna od ludzi rasa?:)

> Tyle tylko, że jako wyszkoleni i dobrze wytrenowani manipulanci udaje
> się im lepiej ukrywać cel swoich wystąpień. Trzeba się dobrze napracować
> by ujawnić te ich pragnienia.

a po co ujawniac?; wyzwola sie, kiedy sami o nich powiedza
lub zrozumieja, dlaczego istnieja grupy dyskusyjne - miedzy innymi:)

tez pozdrawiam, a psychologów zwłaszcza:)
tak w ogóle to fajni ludzie, jeśli swoja mądrość biorą przede wszystkim z życia.

jacek

39. Data: 2018-02-20 04:45:06

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 19 lutego 2018 16:52:39 UTC+1 użytkownik z...@g...com
napisał:
> Czy proste zasady w postaci zero hejtu, osobistych uwag nie wystarczy do dobrego
funkcjonowania forum. Oczywiście musi być też śmietnik do wyrzucania dyskusji które
zaczynają odbiegać od tematu. I możliwe dużo moderatorów.

to jaki z Cibie psycholog, skoro odbieganie od tematu uwazasz za dziwnosc:)
naprawde chyba nie wiesz, ze tak wiele rzeczy tak bardzo sie laczy,
ze nie masz o tym pojecia.

jacek

ps.
oczywiste, ze hejt na dana osobe to sposob upodlenia kogos, a najbardziej siebie.

40. Data: 2018-02-20 09:36:15

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jacek. Nie czytałeś co napisałem, ale to tak powszechne że ptzywykłem. Nie jestem
psychologiem a do całej psychologii mam duży dystans. Poza tym założyłem wątek po to
żeby podyskutować jak poradzić sobie z trollami które to zjawisko jest zauważalne i
powszechne, a Ty odwracasz zupełnie zagadnienie i każesz mi zmieniać swoje
nastawienie do trollowania i hejtu. Dryfowanie dyskusji można zaakceptować przy
akceptacji jej uczestników bo to jest fajne i normalne. Nienormalne jest gdy troll
zajmuje się wyłącznie dyskusjami oderwanymi od tematu wątku i robi to agresywnie
używając argumentów osobistych.

La vera Italia!
Chora na mężczyzn.
Niewinni Żydzi ?