Jak sobie radzicie z trollami?

61. Data: 2018-02-20 22:58:25

Temat: Re: Jak sobie radzicie z trollami?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.02.2018 o 16:38, Kviat pisze:

> Wytłumacz mi jak to jest, że uważasz się za człowieka wszechstronnego,
> a z drugiej strony popierasz wprowadzanie totalitarnego zamordyzmu?
> Jak godzisz te dwie sprzeczności w swojej głowie?

To właśnie ta kusząca nieprzewidywalność, he he.

Ewa

62. Data: 2018-02-20 23:59:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> To właśnie ta kusząca nieprzewidywalność, he he.

Jak widać w końcu przyciąga ona i tych, co raczej nie miewają niczego
sensownego do powiedzenia.
He.
--
XL

63. Data: 2018-02-22 02:02:00

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Problem w tym że dyskusje trolli i z trollami generują jakieś 90 procent
> aktywności grupy w zasadzie uniemożliwiając jakąkolwiek merytoryczną
> dyskusję lub przynajmniej zniechęcają do niej. Nie mówiąc już o rodzącym
> się przy tej okazji hejcie. Kto jak kto, ale psychologowie powini sobie
> umieć poradzić z tym problemem.

Ja się nad tym też zastanawiałem...
Ludzie z pozoru inteligentni łapią się niestety na chwyty trolli
i wciągają w tasiemcowe debaty, stając się sami spamerami...
Najlepszym przykładem staje się Kviat, który upodobał sobie
XL i Leotara i odpisuje w praktyce na każdy ich post, do znudzenia.
I jest chlew. I na dodatek on ma poczucie misji nawracania.
Nawracania nienawracalnego betonu umysłowego. Przykre.

Jaki jest na to sposób? Niby można filtrować... ale co z nowymi
ludźmi którzy byliby może ciekawymi grupowiczami ale zanim się
zorientują kogo odfiltrować to zniechęcą się poziomem 90% postów?
Sytuacja beznadziejna, o ile osoby jak Kviat nie dadzą się namówić
na próbę milczenia, zagłodzenia trolli... Ale ja już próbowałem
przemówić do rozsądku i niestety jak grochem o ścianę, n/b betonową.

64. Data: 2018-02-22 02:04:41

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Trudno mi oceniać skład osobowy tej grupy i merytorykę wypowiedzi, ale
> rzeczywiście nie ma tu przyjacielskiej atmosfery. A Leo kreuje się na
> gwiazdę i jak przypuszczam ma tu wielu wrogów co rozwala całą dyskusję i
> dobrą atmosferę.

Leo nie ma tu wrogów za to, że kreuje się na gwiazdę
tylko za swoją pedofilię.

65. Data: 2018-02-22 05:00:06

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 20 lutego 2018 09:36:17 UTC+1 użytkownik Zbigniew Gotkiewicz napisał:
> Jacek. Nie czytałeś co napisałem, ale to tak powszechne że ptzywykłem.

czytalem, Zbyszku, tylko moze niezbyt dokladnie,
w takim razie, skoro tak piszesz.

> Nie jestem psychologiem a do całej psychologii mam duży dystans. Poza tym założyłem
wątek po to żeby podyskutować jak poradzić sobie z trollami które to zjawisko jest
zauważalne i powszechne, a Ty odwracasz zupełnie zagadnienie i każesz mi zmieniać
swoje nastawienie do trollowania i hejtu.

Zbyszek, naprawde nic nie kaze; moglem cos zle zinterpretowc, Ty mogles niezbyt
dokladnie mnie zrozumiec.

> Dryfowanie dyskusji można zaakceptować przy akceptacji jej uczestników bo to jest
fajne i normalne. Nienormalne jest gdy troll zajmuje się wyłącznie dyskusjami
oderwanymi od tematu wątku i robi to agresywnie używając argumentów osobistych.

coz moge rzecz, prawde powiedziales.

Zbyszku, tzw. trolle to malo istotny problem w i-necie; jednakze dopiero nie do
przjecia,
gdy poprzez dziesiatki codziennie nowo zamieszczanych tematow dezaktualizuja
na grupie
wszystkie inne wypowiedzi.

hejt, czyli wg. mnie calkowicie nieadekwatna do sytuacji nagonka jakiejs opcji
na dana osobe, i najczesciej poslugujaca sie wyimaginowanym przez hejtujacych
przypisywaniem przywar danej osobie, czestokroc calkowicie zmyslonych,
jest po prostu swinstwem.
o czym mozna tu dyskutowac?

reasumujac, nie wiem w jaki sposob moglem zmienic Twoje zdanie hejcie?

pozdrawiam,
jacek

aha, Zbyszek, ty trollowanie pewnie pojmujesz encyklopedycznie;
czyli jako taki hejt jedno - czy - dwuosobowy.
stad może niedokładność obopólnego zrozumienia.

66. Data: 2018-02-22 05:29:19

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 20 lutego 2018 16:48:58 UTC+1 użytkownik Zbigniew Gotkiewicz napisał:
> Tu się zgodzę. Moderacja może być prowadzona w sposób "pomagam o chronię" lub też w
sposób milicyjny, czyli trzymam wszystko za mordę. Dziwne jedynie że ktoś popiera z
jednej strony najbardziej totalitarne rządy od czasu wprowadzenia demokracji w Polsce
a z drugiej nazywa walkę ze zwykłym lub inteligentnym chamstwem cenzurą. Dla mnie to
jest manipulacja i to niezbyt inteligentna.

Zbyszku, nawet te totalitarne, jak to ujmujesz, rzady, sa lepsze
od rzadow nietotaliarnych sprzedawczykow, ktore pozwalaja krasc kazdemu
tylko po to, by utrzymac sie u wladzy i Narod, niby swoj, oddac w niewole.

czy, Zbyszku, nie przyszlo ci do glowy, ze chcac wyzwolic Narod, musza nowe
wladze, w pewnym stopniu, byc az za nadto nietolerancyjne?
bo przeciez nie o to w tym wszystkim chodzi; idzie o odzyskanie panstwowej
niepodleglossci, a okraglostlowcy tak to prawnie ustanowili,
zeby nigdy to, na zasadzie ich praw, nie moglo sie udac.
zreszta zobacz, ze na dekomunizacje np. sadow to pozwolono wszystkim "postsowieckim"
krajom,
ale nie Polsce.
powod jest prosty: z samej tylko Polski mogli czerpac tyle zyskow,
co ze wszystkich nowounijnych krajow razem wzietych.
totez nie dziw sie, ze moga na cos pozwolic Litwie czy Wegrom,
ale nie Polsce.
totez nie dziw sie, ze hejt na Polske jest na "uczciwej miedzynarodowce"
tak wszechobecny. to naprawde latwe do zrozumienia sprawy.

pozdrawiam,
jacek

67. Data: 2018-02-22 05:45:58

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 lutego 2018 02:04:44 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> <z...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Leo nie ma tu wrogów za to, że kreuje się na gwiazdę
> tylko za swoją pedofilię.

Leo, moim zdanie, nie jest pedofilem.
ma chyba bardziej nieujarzmione ciagotki,
aby, jak dawni monarchowie, swoje DNA zachowac,
czy cos w tym stylu.

tak go odbieram, jednak byc moze calkiem niesprawiedliwe.
przypuszczam, ze chodzi mu o cos innego - ale to tylko Bog raczy wiedziec.

68. Data: 2018-02-22 05:52:07

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 19 lutego 2018 23:38:22 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Jesteś pierwszy tutaj, ktory zarzuca mi nielubienie siebie - reszta
> przypisuje mi narcyzm.
> I SŁUSZNIE ?
>
> --
> XL

Ikselkus, czlowiek czasem nie lubi siebie,
co nie znaczy, za narcyzmu czy artyzmu mu brak zazwyczaj.
czlowiek to dosc skomplikowana istota,
i w wielu aspektach bardziej nawet niz Bog:)

pozdrawiam,
jacek

69. Data: 2018-02-22 08:05:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-22 o 02:02, Pszemol pisze:
> Ja się nad tym też zastanawiałem...
> Ludzie z pozoru inteligentni łapią się niestety na chwyty trolli
> i wciągają w tasiemcowe debaty, stając się sami spamerami...

Ludzie z pozoru inteligentni wyciągają pochopne wnioski.

> Przykre.

No. Przykre.

Pozdrawiam
Piotr

70. Data: 2018-02-22 08:26:30

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 lutego 2018 08:05:39 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Ludzie z pozoru inteligentni wyciągają pochopne wnioski.

> No. Przykre.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

przestancie, przeciez jestescie jedna krew.
macie inny swiatopglad ode mnie, szanuje.
macie inne miedzy soba spojrzenie na jakies sprawy, tez szanuje.

dyskusji i zrozumienia nigdy za wiele.

jacek

La vera Italia!
Chora na mężczyzn.