Strona główna Grupy pl.soc.edukacja Jak to jest z ocenami na koniec roku ? Re: Jak to jest z ocenami na koniec roku ?

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Jak to jest z ocenami na koniec roku ?

« poprzedni post następny post »
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
From: "locke" <l...@p...wiggin.com>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Jak to jest z ocenami na koniec roku ?
Date: Sat, 3 Jun 2006 12:18:26 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 37
Message-ID: <e5rnko$btk$1@news.interia.pl>
References: <e5kbr2$hdb$1@inews.gazeta.pl> <e5ke0s$cpt$2@atlantis.news.tpi.pl>
<etojwiliw1ll$.ywuekumi19fi.dlg@40tude.net>
<e5ms85$cj5$1@nemesis.news.tpi.pl>
<1...@4...net>
<e5n0cq$rl3$1@atlantis.news.tpi.pl>
<jvnw2hne784c$.16lcqqgzetjm$.dlg@40tude.net>
<e5ndjv$ksf$1@nemesis.news.tpi.pl> <e5nebr$860$1@news.dialog.net.pl>
<e5nvou$4g5$1@news.interia.pl>
<1cxthtrrgmby7$.1kwrd66if7838.dlg@40tude.net>
<e5p6vo$gjk$1@news.interia.pl> <e5p8dk$krn$1@news.dialog.net.pl>
<e5q9tt$qj8$1@news.interia.pl> <e5qb5g$omp$2@news.dialog.net.pl>
<1ee6mjdy6u2mf.1wdbl3mhbvfm5$.dlg@40tude.net>
<e5rhqi$oe8$2@news.dialog.net.pl> <e5ri0o$5u4$1@news.interia.pl>
<e5rjkt$q9l$1@news.dialog.net.pl> <e5rl3i$98n$1@news.interia.pl>
<e5rm66$sf0$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 45.85-237-178.tkchopin.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.interia.pl 1149329880 12212 85.237.178.45 (3 Jun 2006 10:18:00 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Jun 2006 10:18:00 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
X-Priority: 3
X-Authenticated-User: krzyciel % poczta+fm
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.edukacja:24495
Ukryj nagłówki


Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
wiadomości news:e5rm66$sf0$1@news.dialog.net.pl...

> Proszę, oto cytat z rozporządzenia w sprawie oceniania, klasyfikowania,
itd:
> "§10 pkt 5. Egzamin klasyfikacyjny z przedmiotów wymienionych w § 9 ust. 2
i
> 3 przeprowadza komisja egzaminacyjna. Przepis § 9 ust. 5 stosuje się
> odpowiednio. Egzamin klasyfikacyjny z pozostałych przedmiotów przeprowadza
> nauczyciel danego przedmiotu."
> Na podstawie ostatniego zdania wielokrotnie i całkowicie zgodnie z prawem
> przeprowadzałem (i oczywiście nie tylko ja) jednoosobowo egzaminy
> klasyfikacyjne.


Paragraf 10, punkt 5 AKTUALNIE obowiązującego rozporządzenia (z 07.09.2004)
dotyczy klasyfikacji uczniów z upośledzeniem umysłowym i ma ZUPEŁNIE inne
brzmienie, niż przytoczone przez ciebie. Być może kiedyś (w starym
rozporządzeniu) brzmiał on tak, jak piszesz. Ale od blisko dwóch lat jest on
już inny i kończy się drugi rok szkolny, w którym oceniać należy zgodnie z
nowym rozporządzeniem. Więc jeżeli w ubiegłym roku szkolnym robiłeś tak, jak
piszesz - to łamałeś prawo. A i w poprzednich latach również. Poprzednie
rozporządzenie bowiem - z 21 marca 2001 roku - też nie zawiera punktu o
takiej treści. Nie wiem więc na jakie rozporządzenie się powołujesz. Może
podaj tytuł tego rozporządzenia?

>
> Zacznij układać jakąś ładną formułkę przeprosin. I pośpiesz się bo zaraz
idę
> na grilla, będę miał lepszy apetyt jak je przedtem przeczytam. ;)

Jak podasz akt prawny, na którym się opierasz, to przeproszę. Bo na razie to
podałeś niemożliwy do zlokalizowania cytat z bliżej nieokreślonego
rozporządzenia. A może jest to rozporządzenie nie wydane przez ministerstwo
edukacji? Ale nie sugerowałeś, by miało chodzić o jakąś nie-menowską szkołę.

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
03.06 Jotte
03.06 locke
03.06 Jotte
03.06 Roman Stachowiak
03.06 Jotte
03.06 locke
03.06 locke
03.06 Jotte
03.06 locke
03.06 Jotte
03.06 Jotte
03.06 locke
03.06 Jotte
03.06 Jotte
03.06 locke
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Zbrodnia 3 Maja
"kapitan Martyna Graban, i załoga okrętu badawczego Nautilus, [...], odkryli wrak japońskiego niszczyciela Teruzuki"
Nowe Wsk. Moralnej Popr.: 16. Życie prywatne i 18. Kultura artystyczna
Pierwsze sukcesy strajkujących [studentów na UW]
Dalszy ciąg awantury o jedzenie na UW
O tym jak w WB/UK rząd nieudolnie walczy z otyłością u dzieci
"Szokująca podmiana etniczna populacji Austrii" i moja recepta na imigrację
USA/ Harvard pozwał administrację Trumpa za zakaz przyjmowania zagranicznych studentów
We Wrocławiu ruszyła Odra 5, pierwszy w Polsce komputer kwantowy z nadprzewodzącymi kubitami
Studenci UW strajkują z głodu!!!
Codziennie dwie godziny WF-u w każdej szkole. Na początku i na końcu dnia. Taka propozycja zmian trafiła do MEN
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Polska [masowo - przyp. JMJ] importuje paprykę, a polska gnije na polach
Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Medycyna - czy jej potrzebujemy?
Atak na [argentyńskie - przyp. JMJ] badaczki, które zbadały szczepionki na COVID-19
Xi Jinping: ,,Prognozy mówią, że w tym stuleciu istnieje szansa dożycia 150 lat"
Zbrodnia 3 Maja
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem