Re: Jak usunac osad z czajnika elektrycznego?

Data: 2005-12-29 00:30:37
Temat: Re: Jak usunac osad z czajnika elektrycznego?
Od: Magdalena Bassett <n...@b...com>

PAweł wrote:

> Jesteś na dobrej drodze do choroby,- picie wody całkowicie pozbawionej soli
> mineralnych jest niezdrowe. W ten sposób wypłukujesz sole mineralne
> (konieczne do zdrowia) z własnego organizmu.
> zastanów się, dlaczego wody mineralne, a także stołowe ZAWSZE zawieraja
> rozpuszczone sole.
>

> --
> Pozdr

Wole pic wode, w ktorej nie ma fluoru, chloru, chromu, rteci, zarazkow,
i (wybaczcie dziury w polskim) nitrates, ktore sa rakotworcze. Wole pic
czysta, "wyjalowiona" wode, ktora jest smaczna, bezzapachowa i nie
trujaca. Sole mineralne, witaminy, itd. dostarczam mojemu organizmowi w
odpowiedniej ilosci poprzez jedzenie zdrowego jedzenia, ekologicznych
warzyw i owocow. Na zdrowie nie narzekam, nic mi nie dolega, tylko z
pamiecia cos nie tak :) bo nie moge sobie przypomniec, kiedy ostatnio
bylam u lekarza - moze z 15 lat temu, moze dluzej.

Jesli woda dostepna z kranu pochodzi z glebinowych studni, to z
pewnoscia zawiera mniej w/w swinstw. Ja mieszkam w rolniczym rejonie,
gdzie wielu rolnikow spryskuje pola, i te srodki latwo przechodza do
wody gruntowej. Nasza studnia nie jest zbyt gleboka, (okolo 40 metrow),
wiec w tej wodzie znajduja sie rozne rakotworcze substancje (co prawda
nie ma w niej chloru i fluoru, ale sa inne niezdrowe zwiazki), stad
decyzja filtrowania. Natomiast boiler na goraca wode nie ma filtra i
zapelnia sie kamieniem w zastraszajacym tempie. Nie wyobrazam sobie
picia takiej wody. Gdy odwiedzam Rodzicow w Gdansku, i widze, jak robia
herbate z kranowki, to ciarki mnie przechopdza. Na herbacie plywa
korzuch, ktory brazowym osadem osiada na sciankach szklanki.Nikt mi nie
powie, ze to jest zdrowsze, niz filtrowana woda.

MB