Re: Jak używać zmyarki - co robimy źle?...

Data: 2007-01-01 20:29:51
Temat: Re: Jak używać zmyarki - co robimy źle?...
Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

Użytkownik "Raff" <a...@n...gdynia.multicon.pl> napisał w wiadomości
news:enbpsq$c99$1@news.task.gda.pl...
> No to tak:
> Chemia to Somat f-my Henkel, kupiona w Makro, raczej nie podróba.

Raczej nie ma znaczenia - czy to Calgon, czy Somat, czy Robot
(niemiecki proszek konfekcjonowany przez Pollena-Jawor),
czy W 5 z Lidla - nasze 10-letnie Zanussi myje tak samo dobrze.

> Przed drugim myciem zwiększyłem poziom nabłyszczacza - z 3 na 4 - w skali
> 6-cio
> stopniowej.

A jest to jakiś problem, żeby go nalać do pełna ?

A nie nastawiliście czasami tej zmywarki tylko na płukanie wstępne ?

Pzdr

JKK