Re: Jak walczyć ze strachem?

Data: 2016-06-07 23:28:28
Temat: Re: Jak walczyć ze strachem?
Od: masti <g...@t...hell>

Ikselka wrote:

> http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/295597-minister-zi
obro-przekazal-swoje-srodki-z-500-plus-choremu-chlop
cu-jest-wsrod-nas-wiele-takich-dzieci-ktore-duzo-bar
dziej-potrzebuja-tych-pieniedzy

a tak krzyczały pisiorki, żeby bogaci nie składali wniosków
pomijając już "dobroczynność" na pokaz
"Strzeżcie się, żebyście uczynków pobożnych nie wykonywali przed ludźmi
po to, aby was widzieli; inaczej nie będziecie mieli nagrody u Ojca
waszego, który jest w niebie."

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?