Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Jak wpisacsię do rejestru braku zgody na pobranie narządów ? Re: Jak wpisac się do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?

Re: Jak wpisac się do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?

Data: 2002-02-22 20:12:14
Temat: Re: Jak wpisac się do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?
Od: <a...@p...onet.pl>

> Definicja eutanazji dopiero jest kreowana i nie ma jednej definicji
> swiatowej.
> Jest wiele definicji.

wykretna odpowiedz.

> Moj czas jest zbyt cenny, abym sie dzielil z toba wynikami poszukiwan
> definicji.
> Masz internet i jezeli szukasz definicji to spedz miesiac i znajdz
> wszystkie ze wszystkich krajow.
> Porownaj i dopiero wtedy zacznij odpowiadac na moj post.

moj czas jest o wiele cenniejszy, a jednak trace go na wymiane zdan pomiedzy
nami. docen to. poza tym nie trzeba miesiaca zeby spedzic czas na szukanie
definicji. no, moze tonbie i miesiac jest malo...

> Nie rozumiesz na czym polega dedukcja.
>
> Gdy kilka lat temu byla powodz i wylala Odra to tak naukowcy, urzednicy,
> administratorzy, rolnicy
> podjeli starania aby w przyszlych latach bronic sie przed powodzia
> wywolana przez Wisle.
> I nastepnie nadeszla powodz w wyniku zalania terenow, lak, pol przez
> Wisle.
> KPW ?

NKP - jesczze raz radze zobaczyc na mape Europy, odnalezc na niej rzeke odre,
wisle i ren - poczytac ksiazki do geografii - no, ale twoj czas jest cenny, i
pewnie ja mam to zrobic...

> Ta liczba byla juz cytowana ze zrodel holenderskich ( czytaj archiwum)

tak - wlasnie czytalem wczesniej, liczba ta byla mniejsza 10-krotnie - no, ale
oczywiscie to byl jak zwykle twoj test na spostrezgawczosc, bo nie potrafisz
przyznac sie do bledu - nawet literowki.

> To po co mowisz o Lepperze ?

dalem ci przyklad, drogi Jacku (czy jak ci tam na imie)

> Wybacz ale przeczytaj choc jedna ksiazke na ten temat.
> To wykonujacy eunatazje musi dowodzic ze zadna nie byla morderstwem.
> Ja nie musze nikogo pomawiac o cokolwiek.
> Eutanazje za morderstwo i zbrodnie uznaje kodeks karny i opinie prywatne
> nic nie maja do tego.

zalezy ktory kodeks- bo raz dyskusja jestesmy w holandii, ainnym razem w
polsce - kazdy z tych krajow traktuje inaczej zjawisko eutanazji.

> to nie bylo moje lecz twoje myslenie

nie, przeczytaj raz jeszcze wypowiedz to bylo jednak twoje myslenie(?)

> a ty znasz ?

jasne, ale moj czas jest zbyt cenny, zeby tutaj je cytowac.

> a kto zaczal traktowac przeszczepy jako forme rywalizacji
> miedzynarodowej ?

hmmm... jezlei wytlumaczysz mi co ma wspolnego techniczna strona
transplantologii w ktorym jestesmy do tylu w swiecie z eutanazja ktora jest u
nas zabroniona, bylbym ci bardzo wdzieczny, szczegolnie ze twoj czas jest tak
cenny.

> a moze ktos powinien jednak zapytac ucznia szkoly sredniej (moze
> niepelnoletniego) , czemu chce oddac krew w czasie godzin nauki ?

po co? skoro przychodzi oddac krew, to jest jego sprawa, i zaden pracownik
stacji krwoidawstwa nie ma nic do tego.

> idee sa piekne

tak - jesli o tym nie wiesz, to duzo tracisz.

> Ale po fakcie i w pojedynczych przypadkach.

przed faktem nic nie mozna dochodzic - chcesz sadzic czlowieka przed
ewentualnym zamierzonym popelnieniem czynu karalnego? to przenies sie do korei
Pln.

> A to juz nastepna definicja, ktora jest roznie interpretowana w wielu
> krajach.

nie, to jest w kazdej definicji eutanazji. bez tego to zwykle morderstwo - ale
ty tego nie rozrozniasz.

> KONIEC DYSKUSJI

hmm... brak racjonalnych argumentow? sytuacja wymyka sie spod kontroli?

> Nie jestem zainteresowany dyskusja ze zwolennikami eutanazji.

jestem raczej zwolennikiem transplantologii, bo tego dotyczyl temat
dyskusji ,do ktorej dzieki karkolomnym lamancom zrodzonym w twoim dziwnym
umysle wprowadziles eutanazje jako zrodlo narzadow. doprawdy, umysl ludzki nie
zna granic fantazji.

> Moge ich spotkac w Holandii.

niekoniecznie tlyko tam - jst jeszcze np... australia.. i wieleinnych krajow.

> EOF
> FUT

nie wiem co to znaczy, ale wyglada ladnie.

adam