Re: Jak wykończyć sąsiadowi drzewa?

From: "mktec" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Jak wykończyć sąsiadowi drzewa?
Date: Thu, 10 Apr 2003 15:40:11 +0200

Nie chodzi mi o sam fakt opalania, ale o to, że przez owe modrzewie zmienił
sie charakter całej okolicy trawnika. Na trawie pojawił się mech, a ziemia
jest tam przez większość (nawet słonecznego) dnia wilgotna. Poza tym stała
się strasznie kwaśna i moje krzaczki szlag trafia. Czy to takie dziwne, że
chce mieć swój wymarzony kawałek ziemi, gdzie będe mógł odpocząć tak jak i
kiedy mi się podoba?
Pozdrawiam

Użytkownik <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
modrzewie
> po prostu same uschną.
> Z chaotycznym obsadzaniem miast drzewami jest jak z chaotycznym budowaniem
i w
> ogóle z chaotycznym gospodarowaniem w naszym kraju. O pieniądzach w
budżetach
> miast nie wspomnę.
> Jeżeli o mnie chodzi, to mając do wyboru byle jakie drzewa i pospolite
krzewy
> lub ich brak, wolę to pierwsze. Założę się, że Nowa Huta bez tych drzew
> wyglądałaby jeszcze gorzej. Sięgnij sobie Agencie 0700 po stare zdjęcia
Nowej