Jak z kazdego [i z ciebie] da siem zrobic idiote? [CzyliDuchowaWolnoscTotalna]

71. Data: 2020-06-16 13:18:04

Temat: Re: Jak z kazdego [i z ciebie] da siem zrobic idiote? [CzyliDuchowaWolnoscTotalna]
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2020 o 13:57, m...@g...com pisze:

> W małych krajach ludzie istotnie niewiele może zrobić jeden reformator,
> bo po nim i tak dorwie się do koryta kanalia prosto z piekła rodem i
> będzie cofała wprowadzone zmiany. Jasne i oczywiste że wobec ponoszącego
> sie w świecie q*twa wysiłki Michała, Mobutu i innych reformatorów i tak
> tylko pójdą na marne.
> ---
> Dlatego trzeba ludziol d upadlego POwtarzac:
> Bog Ciem KOcha. :)
> To nigdy nie POjdzie na marne i reforma mentalnosci zbiorowej bendzie! ;P

Jakby nie patrzeć to jedynie w tym pocieszenia dla biedaków.

72. Data: 2020-06-17 04:04:00

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-16 13:17, Trybun wrote:
> [...]
obutu-Sese-Seko-%E2%80%93-lew-Zairu

> Ten sam,. Zginęło sporo ludzi, tymczasem okazuje się że wszystko po
> próżnicy. Właściwie w Afryce nadal na dzień dzisiejszy nie ma wolnego i
> suwerennego kraju.

//taki klimat...

Hrabina Ochojska sciepe zrobila i wykopala studnie w jednej wiosce, to z
drugiej wioski, w ktorej studnia byla od lat, przyjechali zboje i
wyrzneli wszystkich z tej z nowom studniom :(

73. Data: 2020-06-17 04:08:02

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-17 01:33, m...@g...com wrote:
> Jakby nie patrzeć to jedynie w tym pocieszenia dla biedaków.
> ---
> Jakby nie patrzec wszyscy som biedni swoim duchowym ubostwem

Wlasnie!

//ale. nie martw siem za bardzo... podobno 8 tysiecy ludzi wystarczy, by
zmienic Swiat!

https://www.fantastyka.pl/hydepark/pokaz/3316

74. Data: 2020-06-17 21:56:33

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Wlasnie!

//ale. nie martw siem za bardzo... podobno 8 tysiecy ludzi wystarczy, by
Grubo przeszacowane.
Wystarczy(l) JEDEN.

"Katechetka pyta dzieci "Co to jest? Rude, skacze PO galeziach i lubi orzechy?
Zglasza siem Jasiu i mowi: wg mnie to wiewiorka ale jak paniom znam to Pan Jezus"

75. Data: 2020-06-18 04:20:04

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-17 21:56, m...@g...com wrote:

> Wlasnie!
>
> //ale. nie martw siem za bardzo... podobno 8 tysiecy ludzi wystarczy, by
> [...]
//i przyjdzie w glanach...!

76. Data: 2020-06-18 06:51:02

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> //ale. nie martw siem za bardzo... podobno 8 tysiecy ludzi wystarczy, by
> zmienic Swiat!
> ---
> Grubo przeszacowane.
> Wystarczy(l) JEDEN.

//i przyjdzie w glanach...!
---
Obstawiam w tym temacie styl cejrowskiego ;)
Jesli chodzi o tzw przyjscie POwtorne, bo
tak naprawde nigdzie nie odchodzil ;P

77. Data: 2020-06-18 23:45:31

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-18 06:51, m...@g...com wrote:

> //i przyjdzie w glanach...!
> ---
> Obstawiam w tym temacie styl cejrowskiego ;)
> Jesli chodzi o tzw przyjscie POwtorne, bo
> tak naprawde nigdzie nie odchodzil ;P

Ale, ze boso...?

//to moze, dlatego oblesne levactwo zabronilo jednemu chlopcu z Drezna w
glanach chodzic...

https://glany24.pl/znaczenie-sznurowadel-w-glanach/

78. Data: 2020-06-18 23:48:23

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-18 23:45, Izaura wrote:

> Ale, ze boso...?
>
> //to moze, dlatego oblesne levactwo zabronilo jednemu chlopcu z Drezna w
> glanach chodzic...
>
> https://glany24.pl/znaczenie-sznurowadel-w-glanach/

//dodatkowo poleca siem...

https://glany24.pl/wiazanie-glanow/

https://glany24.pl/pastowanie-glanow/

https://glany24.pl/woskowanie-glanow/

79. Data: 2020-06-19 00:08:47

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ale, ze boso...?
---
Tak najwiecej radochy
Z rosy traw i fal jezior ;)
A przed urazami o kamienie
Aniolowie Go strzegom ;P

80. Data: 2020-06-19 01:45:43

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-19 00:08, m...@g...com wrote:
> Ale, ze boso...?
> ---
> Tak najwiecej radochy
> Z rosy traw i fal jezior ;)
> A przed urazami o kamienie
> Aniolowie Go strzegom ;P

//no i baba Wanga, tez przypominala, zeby nogi myc... bo siem
przyklejejom, te takie, 'komary', z innych wymiarow...

https://www.youtube.com/watch?v=o1I3PGy3YPc

No i brakło na siatki.
Jak sie czasy zmienily
Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie
Wybietaliscie?