Re: Jaka mikrofale kupic?

Data: 2003-03-24 10:17:21
Temat: Re: Jaka mikrofale kupic?
Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl>

CIACH ...

> Ustawiam temperaturę + czas i pieczemy tradycyjnie ciasto

Wszystkie ciasta wychodzą OK ? Włącznie z np. biszkoptowymi.
Jakiej wielkości można zmieścić "blachę" do pieczenia ciasta ?
Mam małe wątpliwości czy wychodzą tak dobrze jak w tradycyjnym piekarniku
... Bo nawet w "normalnym" piekarniku trzeba mieć przy niektórych ciastach
"wprawę".
W mieszkaniu mieliśmy tradycyjną kuchnię gazowo-elektryczną, z elektr.
piekarnikiem z termoobiegiem itp. I np. żona niezbyt często stosowała
termoobieg, bo przy wentylatorze ciasto szybciej się przypiekało niż w
innych miejscach ...
Teraz w domu jestem właśnie przed kupnem piekarnika, a może właśnie takiej
wielozadaniowej mikrofali ... ? Co prawda mam mikrofalę z grilem, i paroma
innymi bajerami (np. dwa talerze), ale nie ma np. termoobiegu ... (Moulinex
sprzed ponad 3 lat).
Powiedz coś więcej pod kątem pieczenia ciast ...

Pozdrawiam.