Jaka pralka do ok 1200 zł

11. Data: 2015-09-03 20:55:12

Temat: Re: Jaka pralka do ok 1200 zł
Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-03 o 17:10, martun pisze:

> Dużo pozytywnych opinii jest o pralce Bosch WAB20264PL i chyba się na
> nią zdecyduję
no tu masz część opinii o tej np pralce:
http://www.ceneo.pl/26212898 :
"Przeglądałem ostatnio ofertę pralek do 1,5kzł i stwierdziłem że
wszystkie to jednorazówki, które po awarii nie powinno się naprawiać.
Zazwyczaj siada silnik a co za tym idzie również sterownik. Nie ma
znaczenia że bęben jest zespolony z łożyskiem. Z wymiennymi łożyskami
pralki są droższe ale i tak się nie opłaca wymieniać..."
Pod tą opinią są inne, ale wszyscy mają pralki po kilka dni :)

Co z tego jest prawdą? Dla mnie nic.
Przed tą Candy, o której pisałem miałem 7 lat wirpoola z rozbieralnym
bębnem, poszło łożysko. Akurat wymieniłem sam, poniosłem koszt 35pln.
Po tej awarii pralka pracowała ponad 3-4 lata. Zjadła ją rdza :)
Przegniła w środku na amen, badziew. Dlatego nie chce wirpoola więcej.
Jak ktoś określa pralkę jako jednorazówkę? Nie mam pojęcia.
To, że silnik się najczęściej psuje to nie chce komentować. Nie znam
takiego przypadku u siebie i w rodzinie i znajomych.
Najczęściej wg mnie łożyska, zdecydowanie.
Opinii jest dużo, wybierz te, które coś mówią o jakości, a nie wymysły
hejterów czy pań domu które twierdzą, że jest zajefajna bo ma czarne
drzwi :)
AEG, Simens, Bosch - to jedna pralka tylko brandowana przez firmę.
Niestety czasy świetności tych firm dawno minęły i chwalą je tylko Ci co
mają je od 10 lat :)
Takich zadowolonych z najnowszymi produktami, dla których skończyła się
gwarancja jest już mniej.
Tu dla odmiany masz opinię o Simensie, czyli też pewni dotyczy Boscha.
http://www.wykop.pl/ramka/2185712/pralka-simens-na-z
lom-po-3-latach/
Szukałem też pralki i z "niemieckiej" jakości się wyleczyłem.
Ale to tylko moja opinia.

12. Data: 2015-09-03 21:02:03

Temat: Re: Jaka pralka do ok 1200 zl
Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*Jawi* wdusil[a] knefle:

>A ja uważam że grupy są po to by dyskutować.
>Sprzęt się zmienia, serwisy również. Temat chyba zawsze aktualny.
>Badziewie trzeba piętnować i firmy produkujące sprzęt na 4-5 lat nie
>powinny istnieć na rynku.

Też lubię SF, ale era kiedy urządzenia od początku do końca konstruowali
inżynierowie mineła jakieś 20lat temu.

13. Data: 2015-09-03 21:03:23

Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-03 o 21:02, zil0g pisze:
> Też lubię SF, ale era kiedy urządzenia od początku do końca konstruowali
> inżynierowie mineła jakieś 20lat temu.
Minęła, ale nie dlatego, że tak łatwiej tylko dlatego, że ludzie zaczęli
kupować jak najtaniej i oczami.
I w każdym razie złych producentów czy serwisy trzeba "wspominać" :)

14. Data: 2015-09-03 21:31:45

Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*Jawi* wdusil[a] knefle:

>Minęła, ale nie dlatego, że tak łatwiej tylko dlatego, że ludzie zaczęli
>kupować jak najtaniej i oczami.
>I w każdym razie złych producentów czy serwisy trzeba "wspominać" :)

To chyba nie istnieje taki, który nie dałby dupy :)

15. Data: 2015-09-03 21:46:59

Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-03 o 21:31, zil0g pisze:
> *Jawi* wdusil[a] knefle:

> To chyba nie istnieje taki, który nie dałby dupy :)

tysz prowda :)
Ale jeden da dupy 20 razy, a inny 2000.
Ja akurat nie widzę powodu by wychwalać niemieckie produkty, bo taką
"wyczesną" opinię mają tylko w Europie, a szczególnie w
środkowo-wschodniej :)
Tak jak z samochodami.

16. Data: 2015-09-03 22:13:22

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

martun wrote:

> Jak nie masz frajerze co pisać to nic nie pisz

to się pan ładnie przedstawił przed milionami słuchaczy

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

17. Data: 2015-09-04 08:36:00

Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-03 o 17:10, martun pisze:
> Dużo pozytywnych opinii jest o pralce Bosch WAB20264PL i chyba się na
> nią zdecyduję

Mam Boscha jakichś 10-11 lat. Cały czas działa, ale od około pięciu lat
nieco rzęzi (łożysko?) i bardzo się tłucze (amortyzatory? żona chciała
koc wyprać :( ). Oczywiście, żeby się dostać do tych elementów trzeba by
pralkę zupełnie rozebrać lub przynajmniej wywrócić do góry dnem, co w
warunkach domowych jest kłopotliwe i boję się coś uszkodzić. Dostęp
kiepski bo pralka ma 45cm głębokości. Póki działa niech działa.

Rdzy zero, mimo iż pralka przeżyła zalanie.
Ale - jest to pralka "Made in Germany". Teraz Bosche są "Made in Russia"
:( Czy to wpływa na jakość? Nie wiem, ale blokada psychiczna jest.

Inna sprawa, że nie bardzo mam na co wymienić tego Boscha. Na 90 cm
muszę zmieścić pralkę z otwartymi drzwiczkami i kilkucentymetrowym
odstępem od ściany. Obecna mieści się na milimetry. Nowe Bosche mają
duże drzwiczki i dodatkowo ogromny uchwyt do otwierania. Nie ma bata,
żeby się taka zmieściła. :(

Aha. Jeszcze jedna ciekawostka. W zasadzie wszystko piorę programem
"syntetyki 30 stopni", który trwa 40 minut. Jak oglądałem ostatnio
pralki w sklepie, to taki program trwał około 2 godziny(!). Czy
wszystkie teraz tak mają? Czy to jest efekt uboczny oszczędzenia
dodatkowych 2 litrów wody?

18. Data: 2015-09-04 08:54:51

Od: martun <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm to może jakiś indesit, samsung, jakiś polecają, no żeby pochodziła z
5 lat bez awarii

19. Data: 2015-09-04 13:44:59

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-03 o 21:02, zil0g pisze:
> *Jawi* wdusil[a] knefle:

> Też lubię SF, ale era kiedy urządzenia od początku do końca konstruowali
> inżynierowie mineła jakieś 20lat temu.

Ok, jedno podziała gwarancję i 3 dni, drugie podziała gwarancję i 3 dni,
ale po co się wqrwiać od pierwszych dni na "ten typ tak ma"? Zwłaszcza
że w sklepie nie jesteś w stanie pewnych rzeczy sprawdzić?
Kupiłem prostą (nie jest NoFrost) lodówkę Bosch KGE39AI30 i tylko czekam
aż się zepsuje i ją po prostu wypierdolę przez balkon, bo takiego
piszczącego i świergającego podczas pracy totalnego ścierwa to w życiu
nie widziałem. Nosi się po całej chałupie maxymalnie wqrwiający mnie
świergot z rurek (o wysokich częstotliwościach, nie kompresor), co
słychać nawet podczas oglądania filmów na kinie domowym.
Rodzicom kupiłem LG z inverterem i jest cisza mimo różnicy chyba 5dB na
tych śmiechu wartych plakietkach klejonych na wszystkich lodówkach.
Nigdy więcej lodówkek Bosch. Nauczka do końca życia. Niech skończą na
pralkach i zmywarkach (mam, nie mam zastrzeżeń) a za chłodnictwo się nie
biorą jak nie potrafią tak prostej rzeczy jak sprężarka i kilka rurek
wykonać. Ma ta lodówka Boscha też oczywiście inne totalnie spierdolone
funkcje do których trzeba się przyzwyczaić.

I o takie pewnie informacje chodzi martun'owi. Tylko powinien wyskoczyć
z jakimiś swoimi propozycjami i "co z tego wybrać".

Pozdro.

--
Irokez

20. Data: 2015-09-04 15:16:37

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-03 o 22:13, masti pisze:

> to się pan ładnie przedstawił przed milionami słuchaczy

przed milionami?
widzę tu paru idiotów, pisujących bzdury i tyle

Wymiana wyswietlacza w lodowce samsung
History of Mathematics: Brief Version (Victor J. Katz)
Odkurzacz do liści - ma ktoś z was?
Boazeria - zrywać ?? czy zostawić ???.
Płyta kanałowa żerańska.Jak rozwalić?