Jaka pralka do ok 1200 zł

21. Data: 2015-09-04 15:53:36

Temat: Re: Jaka pralka do ok 1200 zł
Od: Jan Niezbędnik <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-03 o 12:31, martun pisze:
> Jaka pralke polecacie do ok 1200 zl, wkładana z przodu i żeby mozna prać
> małe ilosci rzeczy.

kupiłem kilka miesięcy temu do nowego małego mieszkania ARISTON za ~~1000zł

rewelacyjne programy, obsługa i funkcjonowanie reszta mnie wali

trwałość pewnie jak każda, rozleci się do 5 lat, jeszcze nie patrzyłem
do niej do środka czy jest to "serwisowalne" urządzenie

22. Data: 2015-09-04 16:13:09

Temat: Re: Jaka pralka do ok 1200 zl
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dawid wrote:

> przed milionami?
> widzę tu paru idiotów, pisujących bzdury i tyle

ech ta młodzież dzisejsza taka niedouczona

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

23. Data: 2015-09-04 16:36:30

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Jan Niezbędnik napisał:

> kupiłem kilka miesięcy temu do nowego małego mieszkania ARISTON za ~~1000zł
>
> rewelacyjne programy

Racja. Nawet Cyfrowy Polsat nie ma równych. Trzymają w napięciu do samego
końca. Bardzo dobrze dobrany pakiet -- i choć liczba programów mniejsza
niż w Polsacie, to każdy z osobna bardzo interesujący.

Jarek

--
Pralka kocha pranie
Kocha też Rafałka

24. Data: 2015-09-04 22:43:34

Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-04 o 08:54, martun pisze:
> Hmm to może jakiś indesit, samsung, jakiś polecają, no żeby pochodziła z
> 5 lat bez awarii
niemal wszystkie pralki są takie same, programy się inaczej nazywają i tyle.
Ktoś sprzedaje pralki z programem do prania odzieży sportowej :)
W zasadzie nie patrze na firmę i cenę, jak pisałem ostatnią kupiłem pod
kątem tego co w dwóch poprzednich mi się popsuło, czyli łożyska.
Unikam tylko producentów co mnie wkur....li. Dla zasady, po prostu źle
się czuje jak daje im zarobić i tyle.
Jak kupie pralkę tanią i popsuje się po 4-5 latach to jeszcze pół biedy,
ale jak kupie drożyznę z wodotryskiem, którego przestane używać po
tygodniu i się rozwali po tych 4 latach to dopiero się wkurzyć idzie :)

25. Data: 2015-09-04 22:45:16

Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-04 o 15:16, Dawid pisze:
> przed milionami?
> widzę tu paru idiotów, pisujących bzdury i tyle
A po czym idiota idiotę poznaje?

26. Data: 2015-09-04 23:11:23

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jawi pisze:

> Jak kupie pralkę tanią i popsuje się po 4-5 latach to jeszcze pół
> biedy, ale jak kupie drożyznę z wodotryskiem

Jeśli chodzi o pralki, to zdecydowanie lepsze są te bez wodotrysku.
Miałem taką z wodotryskiem za czasów ustroju słusznie minionego --
i nie polecam.

Wodotrysk udało się w końcu zalepić epidianem, bo z nabyciem nowej
pralki były pewne trudności związane z przejściowymi brakami w
zaopatrzeniu (manifestowały się one tym, że przez ponad pół roku
trzeba było codzieniie składać swój podpis na liście w Komitecie
Kolejkowym przed sklepem AGD).

--
Jarek

27. Data: 2015-09-05 14:12:38

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 3 września 2015 12:31:35 UTC+2 użytkownik martun napisał:
> Jaka pralke polecacie do ok 1200 zl, wkładana z przodu i żeby mozna prać
> małe ilosci rzeczy.
LG- używamy już z 5 lat i zero problemów

28. Data: 2015-09-06 16:04:38

Od: Jan Niezbędnik <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> końca. Bardzo dobrze dobrany pakiet -- i choć liczba programów mniejsza
> niż w Polsacie, to każdy z osobna bardzo interesujący.

a bez owijania>?

29. Data: 2015-09-07 12:14:52

Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-04 o 13:44, Irokez pisze:
> Kupiłem prostą (nie jest NoFrost) lodówkę Bosch KGE39AI30 i tylko czekam
> aż się zepsuje i ją po prostu wypierdolę przez balkon, bo takiego
> piszczącego i świergającego podczas pracy totalnego ścierwa to w życiu
> nie widziałem. Nosi się po całej chałupie maxymalnie wqrwiający mnie

Potwierdzam, prosta lodówka Bosch (modelu nie pamiętam) wydaje odgłosy
jakby brygada krasnoludków coś ciągle nawiercała lub do(od)kręcała
wkrętarką.

30. Data: 2015-09-07 14:51:03

Od: krak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-04 08:54, martun pisze:
> Hmm to może jakiś indesit, samsung, jakiś polecają, no żeby pochodziła z
> 5 lat bez awarii

Zatem kup białą i wykup ubezpieczenie na 5 lat. Teraz co drugi sklep
oferuję taką polisę. Dla pralki za 900zł to + 110zł.

Wymiana wyswietlacza w lodowce samsung
History of Mathematics: Brief Version (Victor J. Katz)
Odkurzacz do liści - ma ktoś z was?
Boazeria - zrywać ?? czy zostawić ???.
Płyta kanałowa żerańska.Jak rozwalić?