Jaka pralka do ok 1200 zł

41. Data: 2015-09-08 07:50:15

Temat: Re: Jaka pralka do ok 1200 zl
Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-08 o 03:33, Pszemol pisze:
> "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
>
> A po czym poznajesz, że to nie kompresor?
> Silnik kompresora może mieć zasilanie inne niż 50Hz
> i wydawać z siebie inne odłosy niż przyzwyczajony jesteś
> słyszeć w innych lodówkach.
>
> Jak próbowałeś już wyeliminować te odgłosy?
> Czy zmieniałeś już położenie/wypoziomowanie lodówki?

To nie agregat. Zwykła sprężarka jest to, jak pińcet lat temu za czasów
ruskiego mińska. Chodzi cicho i ładnie mruczy.
Za sprężarką łączą się rurki, cieńsze w grubsze, na miejscu styku to
gwiżdże i ćwierka, rurki się podczas pracy całe oszraniają tam. Niesie
się po wszystkich rurkach i one grają i ćwierkają. Musiałbym całość
kocem owinąć.

> Różnica 5dB to bardzo dużo! To logarytmiczna skala!

Wiem, miała być tyle cichsza, jest tyle głośniejsza przez te ćwierkanie,
bo kompresor jest cichutki.

> Jakie?

- Brak domykania drzwi - w LG GBB530NSQPB (taką kupiłem rodzicom, nawet
tańsza była) nie zostawisz lekko niedomkniętych drzwi bo albo je
dociągnie albo bardziej rozewrze i będzie piszczeć. Tutaj przez rok
pracy już 5 razy zmuszony byłem zamrażalnik rozmrażać z pokrywy lodu, bo
niedokładnie domknęło drzwi a magnes nie ma siły ich dociągnąć. Nie było
widać tego dopóki nie otworzyłem drzwi i całość zalodzona od górnej
krawędzi. Mam już odruch dopychania drzwi do oporu przy zamykaniu.
- nie wiesz jaka jest temperatura w środku - pokazuje tylko ustawioną.
Ale jak zawyje alarm temperatury (bo kolejny raz czyściłem zamrażalnik)
to przez chwilę wyświetla temperaturę w komorze - oczywiście musisz stać
przy niej wtedy jak zacznie piszczeć bo wyświetla przez chwilę.
- zmierzyłem temperaturę wewnątrz miernikiem - wsadzam wieczorem, rano
odczyt - ustawione 4 stopnie są tylko przy wylocie powietrza na dole
przy tylnej ściance, górna półka to 7 stopni. To po co ten wentylator w
środku niby cośtam mieszający? Zamrażalnik ma temperaturę poprawną.
- dolna półka na drzwiach na napoje - na tyle szeroka że butelki latają
luźno jak szmata po podłodze, ale na tyle wąskie że w poprzek kartonika
z sokiem nie wsadzę i musi stać wzdłuż i zabierać więcej miejsca i latać
luźno.

--
Irokez

42. Data: 2015-09-08 08:25:48

Temat: Re: Jaka pralka do ok 1200 zł
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-07 o 22:52, Ikselka pisze:

> Czyli szukasz sprzętu na lat 20?
> 3-]

Na 20 może nie, ale żeby wypalił się kineskop po czterech?
To chyba przesada.

43. Data: 2015-09-08 08:26:14

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daj. Podam adres.

To już złom.

44. Data: 2015-09-08 08:53:53

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-08 o 03:36, Pszemol pisze:

> LG to obecnie jeden z liderów na rynku TV...
> Bardzo się zmieniła ta firma od czasów lat 90-tych.
> Sam mam flat panel LED od LG i jestem zadowolony.

Każdy ma jakieś tam upodobania i uprzedzenia.
Coś tam nie działało czy działało w jakiejś marce i tym się kierujemy.
Nie sądzę, żeby akurat moje wrażenia miały być dla kogoś decydujące,
ale jeśli przybędzie jeszcze kilku niezadowolonych, to kto wie :-)

45. Data: 2015-09-08 13:42:46

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Silnik kompresora może mieć zasilanie inne niż 50Hz
> i wydawać z siebie inne odłosy niż przyzwyczajony jesteś

Tutaj nagrane komórką te dźwięki:
https://www.dropbox.com/s/m8yuu22krjydl98/Glos00001.
3gp?dl=0
Nie jest to kompresor bo śwista jeszcze kilka sekund od momentu jego
wyłączenia, jak gaz się rozpręża w tylnym radiatorze.
Ogólnie niesie się to strasznie.

--
Irokez

46. Data: 2015-09-08 14:16:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Sep 2015 08:25:48 +0200, cef napisał(a):

> Na 20 może nie, ale żeby wypalił się kineskop po czterech?
> To chyba przesada.

Może za dużo oglądasz tv 333-)

47. Data: 2015-09-08 14:17:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Sep 2015 08:26:14 +0200, cef napisał(a):

> To już złom.

Po prostu nie masz szczęścia. Ja lubię LG. Mam dwa, i jeszcze Alcatela.
Wszystkie super.

48. Data: 2015-09-08 20:48:26

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-08 o 14:17, Ikselka pisze:

> Po prostu nie masz szczęścia. Ja lubię LG. Mam dwa, i jeszcze Alcatela.
> Wszystkie super.

Gdyby w takich kategoriach traktować szczęście, to
faktycznie mam go niewiele. Mógłbym nawymieniać
marek produktów, które się nie sprawdziły :-)

49. Data: 2015-09-08 20:51:16

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-08 o 14:16, Ikselka pisze:

> Może za dużo oglądasz tv 333-)

Ja nie mam czasu oglądać.
Ale inni lubią, żeby był włączony, więc się LG zbuntował i padł.
Miał jeden plus - taką fajną funkcję PiP - szkoda, że tego już nie dają.

50. Data: 2015-09-08 22:22:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Sep 2015 20:51:16 +0200, cef napisał(a):

> Ja nie mam czasu oglądać.
> Ale inni lubią, żeby był włączony, więc się LG zbuntował i padł.

A inne wytrzymały to?

> Miał jeden plus - taką fajną funkcję PiP - szkoda, że tego już nie dają.

Co to za funkcja?

Wymiana wyswietlacza w lodowce samsung
History of Mathematics: Brief Version (Victor J. Katz)
Odkurzacz do liści - ma ktoś z was?
Boazeria - zrywać ?? czy zostawić ???.
Płyta kanałowa żerańska.Jak rozwalić?