Jaka pralka do ok 1200 zł

51. Data: 2015-09-08 22:25:22

Temat: Re: Jaka pralka do ok 1200 zł
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Sep 2015 20:48:26 +0200, cef napisał(a):

> Gdyby w takich kategoriach traktować szczęście, to
> faktycznie mam go niewiele. Mógłbym nawymieniać
> marek produktów, które się nie sprawdziły :-)

Szczęście do telefonów, oczywista :-))

Co do wszelkich produktów AGD i rtv czy inszej elektroniki - mogę
powiedzieć, że mam megaszczęście.
Jak to robię? - ograniczam ich liczbę do minimum :-)))

52. Data: 2015-09-09 14:19:36

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

cef wrote:

> Tak, japońce wszystkie dają radę.

> Picture in picture - czyli podgląd innego programu
> w małym okienku w rogu.
> Nie wiem dlaczego nikt już tego nie oferuje.

oczywiście, że oferuje.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

53. Data: 2015-09-09 14:20:11

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

54. Data: 2015-09-09 18:04:24

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-09 o 14:19, masti pisze:

> oczywiście, że oferuje.

Jakoś nie widzę, żeby się tym chwalili,
a jak ostatnio (pięć lat temu) szukałem telewizora,
to nie było to tak popularne jak kiedyś.

55. Data: 2015-09-10 02:25:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Sep 2015 14:20:11 +0200, cef napisał(a):

> Picture in picture - czyli podgląd innego programu
> w małym okienku w rogu.
> Nie wiem dlaczego nikt już tego nie oferuje.

Fajna sprawa, nie spotkałam się z tym, ale ja w ogóle mało elektroniki w
domu mam, a jeśli w ogóle, to najprostszą i nabardziej konieczną, bo
wychodzę z założenia, że im mniej elektroniki w domu, tym mniej stresu. I
mi się to sprawdza, jak tak patrzę na problemy ludzi w necie :-)

56. Data: 2015-09-10 13:47:33

Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-09 o 18:04, cef pisze:

> Jakoś nie widzę, żeby się tym chwalili,
> a jak ostatnio (pięć lat temu) szukałem telewizora,
> to nie było to tak popularne jak kiedyś.

Bo zazwyczaj TV nie ma dwóch tunerów i PIP działa tylko w przypadku
"podłączenia zewnętrznego cyfrowego źródła obrazu", czyli np oglądając
program z anteny możesz podglądać obraz z dekodera.

57. Data: 2015-09-10 23:23:37

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-10 o 13:47, Miroo pisze:

> Bo zazwyczaj TV nie ma dwóch tunerów i PIP działa tylko w przypadku
> "podłączenia zewnętrznego cyfrowego źródła obrazu", czyli np oglądając
> program z anteny możesz podglądać obraz z dekodera.

Nie było takich ograniczeń.
Mogłem podglądać normalnie inny program.
Było coś na Eurosporcie a ja sobie w okienku
patrzyłem na Polsat czy inny program.

58. Data: 2015-09-11 22:07:22

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-10 o 23:23, cef pisze:

> Nie było takich ograniczeń.
> Mogłem podglądać normalnie inny program.
> Było coś na Eurosporcie a ja sobie w okienku
> patrzyłem na Polsat czy inny program.

No to coś kolega ściemnia, bo eurosport nie leci w naziemnej - tylko w
kablówce lub z dekodera - z "anteny" nie ma eurosportu. Jakiej firmy był
twój TV?

59. Data: 2015-09-11 22:16:32

Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-11 o 22:07, BQB pisze:
> No to coś kolega ściemnia, bo eurosport nie leci w naziemnej - tylko w
> kablówce lub z dekodera - z "anteny" nie ma eurosportu. Jakiej firmy był
> twój TV?
Kolega sobie podaje przykład wyjasniający co to PIP, a Ty się czepiasz
czy to był Eurosport czy inny XXL? :)

60. Data: 2015-09-12 11:08:02

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to coś kolega ściemnia, bo eurosport nie leci w naziemnej - tylko w
> kablówce lub z dekodera - z "anteny" nie ma eurosportu. Jakiej firmy był
> twój TV?

Leciało z kablówki, ale mogłem w oknie oglądać dowolny inny program
a nie tylko w opcji z innego tunera czy czegoś tam.
A telewizor - no przecież LG.

Wymiana wyswietlacza w lodowce samsung
History of Mathematics: Brief Version (Victor J. Katz)
Odkurzacz do liści - ma ktoś z was?
Boazeria - zrywać ?? czy zostawić ???.
Płyta kanałowa żerańska.Jak rozwalić?