Jaka zmywarka?

1. Data: 2006-01-23 09:12:32

Temat: Jaka zmywarka?
Od: Marcin <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam kupić zmywarkę. Co moglibyście mi polecić z własnego
doświadczenia i opinii znajomych?
Z góry THX

2. Data: 2006-01-23 09:22:35

Temat: Re: Jaka zmywarka?
Od: "-=Elwood=-" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" napisał:
> Zamierzam kupić zmywarkę. Co moglibyście mi polecić z własnego doświadczenia i
> opinii znajomych?

Niedrogą, używaną, majlepiej Miele, bo potem czy Bosh, Siemens, AEG to o samo.
Nawet identycznych podzespołów używają do wielu modeli.

POzdrawiam

-=Elwood=-

Our Knowledge Is Our Power

3. Data: 2006-01-23 09:26:54

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=Elwood=-" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Niedrogą, używaną, majlepiej Miele, bo potem czy Bosh, Siemens, AEG to o
samo.
> Nawet identycznych podzespołów używają do wielu modeli.

Mam złe doświadczenia z Candy. Jak puściła uszczelka to nikt nie potrafił
jej naprawić, obecnie stoi jako szafka :) i czekam az pojawi się mechanik
który sobie z nią poradzi. Autoryzowany serwis zaproponował naprawe
uszczelki w cenie .... zmywarki

pl

4. Data: 2006-01-23 14:38:10

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jan 2006 10:12:32 +0100, Waćpanna lub waćpan Marcin, w
wiadomości <news:dr26m4$94$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> Zamierzam kupić zmywarkę. Co moglibyście mi polecić z własnego
> doświadczenia i opinii znajomych?

Od wielu lat używam Whirlpoola, na dwa komplety. Nie zepsuł się ani razu.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

5. Data: 2006-01-23 15:11:58

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

generalnie mam wieloletnie dobre doswiadczenia z Bosch/Siemens a zle z
Electrolux

poczytaj pl.rec.dom tam ten temat by omawiany wnikliwie wiele razy

musta

6. Data: 2006-01-24 10:48:18

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> generalnie mam wieloletnie dobre doswiadczenia z Bosch/Siemens a zle z
> Electrolux

a ja właśnie mam stać nowiuśką zmywarkę elektroluxa, jeszcze nie podłączona,
mam nadzieję, że te złe doświadczenia nie spotykają mnie

7. Data: 2006-01-25 07:39:49

Od: AKS <o...@b...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin napisał(a):
> Zamierzam kupić zmywarkę. Co moglibyście mi polecić z własnego
> doświadczenia i opinii znajomych?
> Z góry THX

4 dni temu przyjechala nowa zmywarka do nas -
juz zdazylismy 2 razy myc naczynia i jest naprawde super.
Mowa tu o SIEMENS, a konkretnie [i w tym sklepie kupiona]:
http://www.aspio.pl/cgibin/shop?info=SIEZMZse55m556e
u&sid=099f364c

Polecam ;-)

AKS

8. Data: 2006-01-25 13:46:19

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja wła?nie mam stać nowiu?k? zmywarkę elektroluxa, jeszcze nie
> podł?czona,
> mam nadzieję, że te złe do?wiadczenia nie spotykaj? mnie

tez mam taka nadzieje - na pocieszenie dodadam ze zawse naprawiali a jak juz
sie na amen zepsula to dali nowa.

Serwisant byl jakims idiota i dwa razy zamowil nie te czesc przy roznych
awariach - ale na razie ta nowa dziala :-)

musta

9. Data: 2006-01-25 18:27:29

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dr7vfc$107s$1@news2.ipartners.pl>,
"musta" <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>
> Serwisant byl jakims idiota i dwa razy zamowil nie te czesc przy roznych
> awariach - ale na razie ta nowa dziala :-)

Mam Electroluksa, działa na razie trzy lata bez awarii i liczę, że
jeszcze kilkanaście lat tak podziała. W ogóle większość sprzętu w domu
mam tek firmy, jestem zadowolony i mam do niej zaufanie. Wprawdzie jak
jak ostatnio kupowałem pralkę, okazałi się, że sprzęt oznaczony
"Electrolux" robiony jest we Włoszech (Electrolux jest właścicielem
marki Zanussi), więc kupiłem pralkę AEG-Electrolux, robioną w Niemczech.

Władysław

10. Data: 2006-01-25 18:53:29

Od: zbigi <z...@s...motocykle.org> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> [...]
> "Electrolux" robiony jest we Włoszech (Electrolux jest właścicielem
> marki Zanussi), więc kupiłem pralkę AEG-Electrolux, robioną w Niemczech.

Hi hi hi :) A najlepsze pralki Bosch produkowane sa w Lodzi -
przynajmniej tak twierdzi wewnwtrzna kontrola jakosci Boscha :)

zbigi

re: czym trzeć placki ziemniaczane
Re: czym trzec ziemniaki na placki
Makłowicz - krem z brokulow