Re: Jaki czynsz płacicie?

Data: 2005-11-18 11:17:19
Temat: Re: Jaki czynsz płacicie?
Od: Theli <g...@w...pl>

Przemolo napisał(a):

> Chciałem więc Was zapytać ile płacicie miesięcznych stałych opłat (razem
> z c.o.), w jakich regionach Polski, za jak duże mieszkanie i z jakiej
> epoki to mieszkanie jest... ciekawy jestem czy w nowszych blokach ten
> czynsz jest naprawdę sporo niższy (z ogłoszeń, które przeglądam to nie
> wynika - czasem za mieszkania we w miarę nowych blokach /70-80m2/ ludzie
> płacą 500-600zł!)

Zalezy jeszcze, czy mieszkanie jest spoldzielcze czy we wspolnocie
mieszkaniowej. W tym pierwszym przypadku placisz ,,czynsz'', na wyskosc
ktorego nie masz wplywu, a wladze spoldzielni wydaja go wg wlasnego
widzimisie. Jak wladze sa dostatecznie bezczelne, to nawet nie ma jak
ich skontrolowac.
We wspolnotach jest o tyle lepiej (i przez to taniej), ze kazda zlotowke
przeznacza sie na konkretny cel - dokladnie wiesz, ile placisz za
utrzymanie domu (sprzatanie, zielen, drobne naprawy, ,,wspolny'' prad
itp), ile zarzadcy itd.

th