Re: Jaki odkurzacz do mieszkania..

Data: 2012-05-14 21:58:30
Temat: Re: Jaki odkurzacz do mieszkania..
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

Dnia Mon, 14 May 2012 00:28:44 +0200, Ikselka napisał(a):

> Mój mały, chodzi o ZNIKOME prawdopodobieństwo, że w ogóle TEN KONKRETNY
> hotel będzie w ogóle trafiony - a już że będzie to ten sam hotel,
> prawdopodobieństwo maleje do kwadratu.

Naprawdę? Dlaczego?

> Niczego takiego nie twierdzę, czytaj wyżej.

Ależ twierdzisz. Szansa na wyrzucenie orła w każdej próbie jest taka sama -
1/2. Nie ma znaczenia, czy wcześniej wyrzuciłaś orła, czy reszkę.
Tak samo z szansa trafienia meteorytem - to, że jakiś hotel został trafiony
nie wpływa w żaden sposób na szansę, że zostanie trafiony w przyszłości.

ale naprawde nie musisz dowodzic, że o logice i prawdopodobieństwie nie
masz żadnego pojęcia.

--
_______/ /_ GG: 3524356