Jaki odkurzacz do mieszkania..

11. Data: 2012-05-04 20:35:48

Temat: Re: Jaki odkurzacz do mieszkania..
Od: "Janko Walski" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arturs" napisał w wiadomości grup

Witam..
w archiwum nie ma za bardzo aktualnego tematu na temat odkurzacza..
Nie interesują mnie jakieś rainbowy za parę tysięcy..
szukam zwykłego odkurzacza do mieszkania, jest też pies (labrador) więc
trochę kłaków jest, nie ma za to dywanów, chodników itp. żona ma alergię
na pyłki ale nie na kurz więc nie musi to być jakiś "antyalergiczny" ale
jak będzie miał jakiś filtr przyzwoity to się nie obrażę ;).. Acha -
mieszkanie około 55m2 więc nie musi być jakieś wielki.. Przeczytałem
trochę po sieci ale nie mam w sumie zdania na temat workowy/bez
workowy/wodny itp.
Co kupić - tak żeby kieszeni nie urwało (do 800 no może 1000 zł) i żeby
parę latek podziałało..
Pozdrawiam..

Ja, po wielu przerobionych odkurzaczach, z filtrami i bez, bezworkowych, z
oproznianym plastikowym pojemnikiem itp
w wiekszosci ktorych trzeba bylo smieci wkladac samemu do rury i jeszcze ja
podnosic do gory zeby wpadly zakupilem Nilfiska gd900.
Tego modelu juz chyba nawet nie ma w sprzedazy, chyba zastapila go 910.
Poszukaj w internecie, na pewno nie ma ich w zwyklych sklepach, skontaktuj
sie z jakims dystrybutorem w Twoim rejonie, niech ci zrobi pokaz i sam sie
przekonasz czy w ogole bylbys zainteresowany.
Jest to odkurzacz biurowy , bez zwijanego kabla zasilajacego (takiej
dlugosci ze odkurzysz cale mieszkanie z jednego gniazdka), na papierowe
worki, z jednym filtrem na silniku w postaci gestej tkaniny, ktora mozna od
czasu do czasu wrzucic do pralki.
Worek ma pojemnosc ok10-15 litrow, potezny silnik nakladany od gory.Czy jest
glosny-rzecz wzgledna.
Mamy go juz 7 lat, przezyl szlifowanie na sucho scian gipsowych, remont
drewnianych schodow i dwa koty.
Pozdrawiam
JK

12. Data: 2012-05-06 00:06:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 May 2012 12:23:56 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
taki zestaw starczy pewnie na rok czasu

> Na rok to starczy zestaw filtr+ worki.
> odkurzacz posłuzy dlużej- 4 lata gwarancji ma.

I cóż z tego - zasyfiony wewnątrz odkurzacz budzi we mnie wstręt. A nie mam
możliwości o: najtańszy "suchy" plus dobry "mokry".

13. Data: 2012-05-06 00:11:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 May 2012 02:06:52 +0200, Ikselka napisał(a):

taki zestaw starczy pewnie na rok czasu

> I cóż z tego - zasyfiony wewnątrz odkurzacz budzi we mnie wstręt. A nie mam
> możliwości

wyczyścić obudowy wewnątrz, tam gdzie jest silnik. Wolę więc zestaw:

> najtańszy "suchy" plus dobry "mokry".

Sorry, coś wycięło poprzednio, więc dopisuję.

14. Data: 2012-05-07 07:48:14

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris wrote:

> Zelmer Syrius.
> Koszt ok 300zł, 4 lata gwarancji, zestaw 4 orginalnych worków + filtr
> ok 20zł. taki zestaw starczy pewnie na rok czasu

chyba żartujesz sobie, zmieniasz worki co kwartał :)

15. Data: 2012-05-07 13:40:57

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 7 maja 2012 09:48:14 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
> chyba żartujesz sobie, zmieniasz worki co kwartał :)

Z tym kwartałem to pewnie przesadziłem ale na dwa miechy mi taki worek starcza.
Oprócz tego odkurzacza mam jakiegoś cyklonowca(Dirt Dwevil)chyba, ale to porazka z
tymi cyklonami. Głośne to, pojemnik mały, wysypywanie, mycie itp to cały rytuał.
nigdy więcej cyklonowca

16. Data: 2012-05-07 14:28:28

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris wrote:

> [...]
> Dwevil)chyba, ale to porazka z tymi cyklonami. Głośne to, pojemnik
> mały, wysypywanie, mycie itp to cały rytuał. nigdy więcej cyklonowca

ja ma cyklona (samsung) i bardzo sobie chwalę.

17. Data: 2012-05-07 16:00:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 May 2012 06:40:57 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> ale na dwa miechy mi taki worek starcza.

Słucham??? - ja zmieniam worki po każdym odkurzaniu, czasem co drugie. Tzn
teraz już czyszczę, bo teraz mam odkurzacz z workiem tekstylnym (jako drugi
oprocz wodnego) i to jest zdecydowanie lepsze niż worki papierowe, które w
początkach swego istnienia były owszem, tanie, ale kiedy się ludzie do tej
wygody przyzwyczaili, ceny ich wzrosły absurdalnie.
Ponadto worek tekstylny mogę po każdym sprzątaniu sobie uprać i jest
ekstra.

18. Data: 2012-05-07 17:53:26

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 7 maja 2012 18:00:58 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Słucham??? - ja zmieniam worki po każdym odkurzaniu, czasem co drugie.

Ale Ty raczej normalna nie jesteś. Jak czytalem ze po hotelu w reklamowkach na nogach
chodzisz itp. To i nie dziwie sie ze worek od odkurzacza codziennie wywalasz.
Ja wywalam jak się napełni.
A mam wszystko przygotowane juz pod odkurzacz centralny, brakuje mi tylko jednostki
centralnej. Mysle ze w tym roku to odpale i zas będzie lżej

19. Data: 2012-05-07 19:50:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 May 2012 10:53:26 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> Ale Ty raczej normalna nie jesteś. Jak czytalem ze po hotelu w reklamowkach na
nogach chodzisz itp.

No wiesz, biorąc pod uwagę, że dla mnie hotele nie są wzorcami czystości -
moja idea reklamówkowa jest raczej minimalistyczna.

> To i nie dziwie sie ze worek od odkurzacza codziennie wywalasz.

Nie odkurzam codziennie, no bez przesady. Nie łazimy w buciorach po domu.
Jednakże świadomość zalegania kurzu i śmieci w worku w odkurzaczu jest dla
mnie bardzo stresujaca, ponadto taki worek potrafi po jakimś czasie nieźle
cuchnąć starym kurzem jak myszami, niestety. Wolę do tego nie dopuszczać.

> Ja wywalam jak się napełni.

Po prostu wolę, kiedy nie zdąży - nie przeciążam odkurzacza, a poza tym
odkurzajac cały dom napełniam worek na tyle, że warto go opróżnić, zeby nie
robić tego w trakcie następnego odkurzania.

> A mam wszystko przygotowane juz pod odkurzacz centralny, brakuje mi tylko jednostki
centralnej. Mysle ze w tym roku to odpale i zas będzie lżej

I będziesz miał wciąż w ścianach to zasyfione, śmierdzące badziewie? Nie
daj Boże, żeby się w dodatku zatkało...

20. Data: 2012-05-07 22:52:39

Od: Tomasz Porada <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Maj, 17:27, arturs <n...@m...mnie.tu> wrote:
> [...]
> workowy/wodny itp.
> Co kupić - tak żeby kieszeni nie urwało (do 800 no może 1000 zł) i żeby

popieram JANKO WALSKI, używałem kilka różnych wynalazków "domowych"
przez długie lata, ale dopiero gdy w zasadzie przypadkowo "wpadł mi w
ręce odkurzacz profesjonalny do zastosowań biurowych / hotelowych -
poznałem co znaczy solidne i profesjonalne podejście do tematu
odkurzania. Model o którym mówię to wetrok monovac 6 (bardzo dobry
szwajcarski producent urządzeń i chemii sprzątającej). Obdarowałem
nimi również parę osób i wszyscy są zachwyceni poręcznością urządzenia
bądź co bądź profesjonalnego i jego mocą ssącą. Rozmawiałem też z
polskim dystrybutorem i pomimo iż sprzedają te urządzenia od dobrych
kilku lat w ogromnych ilościach (hotele, banki) to podobno jest to
sprzęt praktycznie bezawaryjny. Co prawda jego cena to 899 zł netto
ale da się go kupić taniej.
Gdybyś był zainteresowany takim odkurzaczem to daj znać na priv a
postaram się pomóc :)
(uprzedzam domysły - pomoc tylko oficjalna i legalna :) )
Pozdrawiam,
chaddy

Basen
Montaż bramy wjazdowej