Jaki odkurzacz do mieszkania..

21. Data: 2012-05-08 08:46:55

Temat: Re: Jaki odkurzacz do mieszkania..
Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris <k...@g...com> napisał(a):

>Ale Ty raczej normalna nie jesteś. Jak czytalem ze po hotelu w reklamowkach na
nogach chodzisz itp. To i nie dziwie sie ze worek od odkurzacza codziennie wywalasz.
>Ja wywalam jak się napełni.

Lazenie w reklamowkach to przesada, ale wyrzucanie/czyszczenie worka po kazdym
sprzataniu nie jest
glupie.

22. Data: 2012-05-08 11:36:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 May 2012 10:46:55 +0200, Przesmiewca napisał(a):

nogach chodzisz itp. To i nie dziwie sie ze worek od odkurzacza codziennie wywalasz.

> Lazenie w reklamowkach to przesada,

Tak? - to jednorazowe kapcie w hotelu też?
Tyle że w POLSKICH hotelach rzadko są te kapcie, więc ja mam żtp zastępnik.

> ale wyrzucanie/czyszczenie worka po kazdym sprzataniu nie jest
> glupie.

Jak dla mnie czysty worek po sprzątaniu to podstawa - pisałam, dlaczego.

23. Data: 2012-05-08 11:43:11

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 May 2012 18:00:58 +0200, Ikselka napisał(a):

> Słucham??? - ja zmieniam worki po każdym odkurzaniu, czasem co drugie. Tzn

Ale naprawde nie kazdy boi sie tego bobo, co w worku mieszka,

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

24. Data: 2012-05-08 11:43:44

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 May 2012 21:50:51 +0200, Ikselka napisał(a):

> No wiesz, biorąc pod uwagę, że dla mnie hotele nie są wzorcami czystości -
> moja idea reklamówkowa jest raczej minimalistyczna.

Dla Ciebie, to nawet sala operacyjna nie jest wystarczająco czysta :D
--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

25. Data: 2012-05-08 11:43:55

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 May 2012 10:46:55 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> Lazenie w reklamowkach to przesada, ale wyrzucanie/czyszczenie worka po kazdym
sprzataniu nie jest
> glupie.

Ponieważ?

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

26. Data: 2012-05-08 11:49:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 May 2012 13:43:11 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

> Ale naprawde nie kazdy boi sie tego bobo, co w worku mieszka,

Smieci też wynosisz, jak już zaczną śmierdzieć?

27. Data: 2012-05-08 14:16:07

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>Tak? - to jednorazowe kapcie w hotelu też?
>Tyle że w POLSKICH hotelach rzadko są te kapcie, więc ja mam żtp zastępnik.

nielazenie boso w hotelu to chyba normalne, ale zawijanie reklamowkami?
to nie lepiej w butach?

28. Data: 2012-05-08 14:20:51

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

>Ponieważ?

poniewaz dlatego, ze jak np. wciagniesz kawalki zarcia z podlogi, to potem
w worze pieknie sie one rozmnazaja; za tydzien zaczynasz znowu odkurzac i
przez ten wor znowu wydmuchujesz powietrze; pewnie, ze sa dalej filtry, ale one
tego nie zatrzymaja co akurat moze wyleciec

29. Data: 2012-05-08 15:05:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 May 2012 16:16:07 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> nielazenie boso w hotelu to chyba normalne, ale zawijanie reklamowkami?
> to nie lepiej w butach?

Buty są brudne, także wewnątrz (hotele są przeważnie w mieście, kurz
miejski jest wszędzie, m.in. dlatego myje się nogi wieczorem) - nigdy po
prysznicu wieczornym, idąc do łóżka, nie założyłabym butów, ponieważ moje
łóżko (czyli moja...) nie może mieć styczności z tym, co w butach przebywa
po całym dniu np łażenia po ulicach.
Wszystko to oczywiście w odróżnieniu od moich butów "ogródkowych", których
się absolutnie nie brzydzę i mogłabym w nich nawet spać - własny (czyt.
rodzimy) brud ogródkowy mi niczym paskudnym nie zagraża.

30. Data: 2012-05-08 15:08:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 May 2012 16:20:51 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> [...]
> przez ten wor znowu wydmuchujesz powietrze; pewnie, ze sa dalej filtry, ale one
> tego nie zatrzymaja co akurat moze wyleciec

Dokładnie o to chodzi. Dlatego, ponieważ worki papierowe są oczywiście zbyt
drogie, zeby je codziennie wyrzucać, mam odkurzacz wodny, a w zwykłym, tym
własnie za 99 złotych, mam worek tekstylny, a właściwie dwa na zmianę -
jeden, wyprany, zawsze czeka w pogotowiu.

Basen
Montaż bramy wjazdowej
Jaką kosiarę podkaszarkę kupić?
Monitoring w bloku