Jaki odkurzacz do mieszkania..

31. Data: 2012-05-09 00:36:14

Temat: Re: Jaki odkurzacz do mieszkania..
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 May 2012 13:49:18 +0200, Ikselka napisał(a):

> Smieci też wynosisz, jak już zaczną śmierdzieć?

Nie, jak sie kosz napełni.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

32. Data: 2012-05-09 03:32:39

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Tak? - to jednorazowe kapcie w hotelu też?
> Tyle że w POLSKICH hotelach rzadko są te kapcie, więc ja mam żtp
> zastępnik.

hm...

jak mam mieszkać w hotelu to zabieram ze sobą papcie :)

33. Data: 2012-05-09 08:54:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 May 2012 05:32:39 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> hm...
>
> jak mam mieszkać w hotelu to zabieram ze sobą papcie :)

No własnie ja nie. A jeśli już, to je przed powrotem do domu wyrzucam.
Podobnie jak po pobycie w szpitalu. Nie chcę ściągać sobie do domu tego, co
tam jest na podłogach... Hint: rotacja gości/pacjentów.

34. Data: 2012-05-09 10:42:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 May 2012 10:54:30 +0200, Ikselka napisał(a):

> No własnie ja nie. A jeśli już, to je przed powrotem do domu wyrzucam.
> Podobnie jak po pobycie w szpitalu. Nie chcę ściągać sobie do domu tego, co
> tam jest na podłogach... Hint: rotacja gości/pacjentów.

I nie chodzi mi w obawach, oczywiście, o normalnych gości hotelowych, lecz
o tych, którzy własnie w hotelu robią rzeczy, na które gdzie indziej nie
pozwoliliby sobie.

35. Data: 2012-05-09 12:31:31

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> I nie chodzi mi w obawach, oczywiście, o normalnych gości hotelowych,
> lecz o tych, którzy własnie w hotelu robią rzeczy, na które gdzie
> indziej nie pozwoliliby sobie.

boisz że że przyniesiesz "zuo"

jednak jestes lekką paranoiczką.

36. Data: 2012-05-09 12:52:30

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 9 maja 2012 14:31:31 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

> jednak jestes lekką paranoiczką.

Lekką??;)

37. Data: 2012-05-09 13:10:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 May 2012 14:31:31 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> boisz że że przyniesiesz "zuo"
>
> jednak jestes lekką paranoiczką.

No ba, wszak dziś już tylko paranoicy nigdy NIE siadają gołym... na
trotuarze! - caa reszta uważa, ze to bezpieczne.

PS.
http://www.hotelnews.pl/przechytrzyc-zarazki-w-pokoj
ach-hotelowych/
http://serwis-hotelarski.gastrona.pl/art/article_104
13.php

38. Data: 2012-05-09 13:22:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 May 2012 15:10:47 +0200, Ikselka napisał(a):

> No ba, wszak dziś już tylko paranoicy nigdy NIE siadają gołym... na
> trotuarze! - caa

cała

> reszta uważa, ze to bezpieczne.

> [...]

itd.

39. Data: 2012-05-10 03:37:35

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> cała

ach-hotelowych/

STRASZNE...

Chciałem zauważyć że normalny zdrowy człowiek od dziecka styka sie z
zarazkami najróżniejszymi, ale uwaga człowiek ma układ immunologiczny
którego celem jest zabezpieczanie.

Wyznam ci jeszcze jedną tajemnicę, im bardziej będziesz wyjaławiać swoje
normalne środowisko tym większa szansa że zakazi cie coś co nie zrobi
wrażenia na zwykłym człowieku.

Dlatego tak trzeba sprzątać w domu ale używanie środków z antybiotykami i
lamp UV jest głupotą, tak trzeba być ręce ale stosowanie mydeł
antybakteryjnych jest głupotą, tak trzeba myć pożywienie ale wyparzanie
wszystkiego jest głupotą itd...
Nadmierna dbałość o sterylność otoczenia bardzo szybko sie zemści na takiej
osobie.

40. Data: 2012-05-10 08:35:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 May 2012 05:37:35 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> [...]
> wszystkiego jest głupotą itd...
> Nadmierna dbałość o sterylność otoczenia bardzo szybko sie zemści na takiej

Gdzieś pisałam o sterylizacji, mydłach anty, antybiotykach, lampach UV? -
to, ze w hotelu nie chcę nabawić się grzybicy stóp, chodzić po czyjejś
spermie i plwocinie, dotykać klamki zabrudzonej kałem to zwykłe ludzkie
odruchy osoby świadomej zagrożeń.

Basen
Montaż bramy wjazdowej
Jaką kosiarę podkaszarkę kupić?