Jaki odkurzacz do mieszkania..

41. Data: 2012-05-11 08:07:48

Temat: Re: Jaki odkurzacz do mieszkania..
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:
> [...]
ach-hotelowych/

> Gdzieś pisałam o sterylizacji, mydłach anty, antybiotykach, lampach
> UV? -

hm... chyba czytałem:)

> to, ze w hotelu nie chcę nabawić się grzybicy stóp, chodzić po
> czyjejś spermie i plwocinie, dotykać klamki zabrudzonej kałem to
> zwykłe ludzkie odruchy osoby świadomej zagrożeń.

po ulicy też chodzisz po plwocinach i bóg wie czym. jak dotykasz klamek czy
rurek w maskomie to bóg wie kto tam to dotykał, jak idziesz do restauracji
to oooo nie daj boże...

Jak widać po tym że istniejemy i co ciekawe najbardziej sie rozmanazamy tam
gdzie jest najwieszy syf to chyab brud nei jest największym wrogiem
ludzkości.

42. Data: 2012-05-11 09:48:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 May 2012 10:07:48 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> po ulicy też chodzisz po plwocinach i bóg wie czym.

Dlatego chodzę w butach, nie wchodzę w nich potem do domu (zmieniam na
kapcie lub wchodze boso), myję nogi.

> jak dotykasz klamek czy
> rurek w maskomie to bóg wie kto tam to dotykał,

Po powrocie do domu pierwsze co robię to natychmiast myję ręce i już od tej
pory nie obawiam się.
W HOTELU idę do łóżka bezpośrednio po wyjściu z łazienki i dotykaniu
"niewiadomoprzezkogodotykanychiczym" brodzika, klamek i kurków, idąc
dotykam brudnej podłogi... tak że wiesz, stopy i dłonie właśnie W HOTELU to
transportery i wasnie tam szczególnie się zabezpieczam, chodzi bowiem
jedynie o to, żeby nie spać w czyichś wydzielinach i zarazkach. Nigdy też
nie użyłabym np ręcznikowych figurek, nagminnie "uatrakcyjniajacych" pobyt
hotelowy w Egipcie czy t.p. - aż strach pomyśleć, co taki wymaćkany przez
kogoś ręcznik ma na sobie, ne móiąc już o tym, że "figurkowanie"
uniemożliwia mi ocenę jego świeżości.

> jak idziesz do restauracji
> to oooo nie daj boże...

Unikam, serio. Idę tylko w razie braku innych możliwości zjedzenia
czegokolwiek lub z braku możliwości wykręcenia się, w podróży wolę już Mc
Donalds, bo tam wszystko jest jednorazowe.

43. Data: 2012-05-11 13:16:20

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Unikam, serio. Idę tylko w razie braku innych możliwości zjedzenia
> czegokolwiek lub z braku możliwości wykręcenia się, w podróży wolę
> już Mc Donalds, bo tam wszystko jest jednorazowe.

boże co za nieszczęśliwa kobieta...

współczuję ci koszmaru życia.

44. Data: 2012-05-11 18:04:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 May 2012 15:16:20 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> boże co za nieszczęśliwa kobieta...
>
> współczuję ci koszmaru życia.

Gratuluję raju nieświadomości.

45. Data: 2012-05-11 22:35:04

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>Gratuluję raju nieświadomości.

Zdrowo przesadzasz. W mysl twojego myslenia dzieciom
powinno sie zabronic bawienia w piaskowniku, na podworku....
Pamietaj, ze wiekszosc szkodliwych ludziom bakterii i wirusow nie potrafi zyc
poza organizmem i ginie bardzo szybko w zewnetrznym srodowisku,
takze nie ma co sobie wyobrazac, ze nanosisz z podworka nie wiadomo
czego. Jak nie ty wniesiesz z podworka pchly, gliste czy inne robactwo
to zrobi dziecko, piesek, kotek ktory wbiegnie do domu. A w sklepie
ktos kichnie na ciebie i na nic twoje starania.... Wiesz, wystarczy zachowac
zdrowy rozsadek i podstawowe zasady higieny, ludzki organizm
wycwiczony przez wieki naprawde radzi sobie z wieloma rzeczami sam.
Naprawde, wiecej sobie pewnie zaszkodzisz np. obecnie sprzedawanym zarciem niz
brudem z podworka - no pod warunkiem, ze go nie jesz :)

46. Data: 2012-05-12 00:05:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 May 2012 00:35:04 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> Zdrowo przesadzasz. W mysl twojego myslenia dzieciom
> powinno sie zabronic bawienia w piaskowniku, na podworku....

http://dzieci.pl/breedingAid,12723157,cid,1024253,ti
tle,Co-mozna-znalezc-w-piaskownicy,wychowanie_artyku
l.html?smgputicaid=6e6e9

> [...]

> ktos kichnie na ciebie i na nic twoje starania.... Wiesz, wystarczy zachowac
> zdrowy rozsadek i podstawowe zasady higieny,

A jakie to są "podstawowe"? - bo wg mnie jest to m.in. nieufanie hotelowemu
personelowi sprzątającemu. Ty ufasz, że pani Niepilnowana zawsze zmienia
ściereczkę, kiedy kończy myć wc, żeby wytrzeć krzesła ? Szkoda, że nie
oglądałeś programu "Usterka"...

> [...]
> Naprawde, wiecej sobie pewnie zaszkodzisz np. obecnie sprzedawanym zarciem niz
> brudem z podworka - no pod warunkiem, ze go nie jesz :)

Nie mówię o "brudzie z podwórka", kiedy mówię o chodzeniu w pokoju
hotelowym w reklamówkach i niedotykaniu kurków i klamek bezpośrednio przed
pójściem do łóżka czy wykonywaniem własnych czynności higienicznych.
Ponadto powtarzam - MOJE osobiste przydomowe podwórko jest dla mnie
bezpieczne, w odróżnieniu od międzyblokowego.

47. Data: 2012-05-12 17:49:11

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 May 2012 02:05:09 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> Ponadto powtarzam - MOJE osobiste przydomowe podwórko jest dla mnie
> bezpieczne, w odróżnieniu od międzyblokowego.

Ja jednak Ci współczuję :D Ciekawe, co zrobisz za chwile z ponad kilogramem
bakterii jakie masz cały czas w swoim przewodzie pokarmowym :D

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

48. Data: 2012-05-12 19:27:46

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Płaszczyca wrote:

> Ja jednak Ci współczuję :D Ciekawe, co zrobisz za chwile z ponad
> kilogramem bakterii jakie masz cały czas w swoim przewodzie
> pokarmowym :D

zagłodzi...

albo wytruje domestosem...

49. Data: 2012-05-13 11:53:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 May 2012 19:49:11 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

> Ja jednak Ci współczuję :D Ciekawe, co zrobisz za chwile z ponad kilogramem
> bakterii jakie masz cały czas w swoim przewodzie pokarmowym :D

Albo rzeczywiście nie jesteś w stanie zrozumieć, że nie o WSZYSTKIE
bakterie mi chodzi (ja odróżniam te potrzebne od chorobotwórczych, Ty nie),
albo po prostu Ci się nudzi. Współczucie niech Ci zatem będzie jakąś
odmianą...

50. Data: 2012-05-13 11:54:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 May 2012 21:27:46 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> zagłodzi...
>
> albo wytruje domestosem...

Następny mundry.

Basen