Strona główna Grupy pl.rec.dom Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora? Re: Jaki parametr fizyczny zmieni sie po zainstalowaniu rekuperatora?

Re: Jaki parametr fizyczny zmieni sie po zainstalowaniu rekuperatora?

Data: 2011-01-24 21:56:43
Temat: Re: Jaki parametr fizyczny zmieni sie po zainstalowaniu rekuperatora?
Od: Adam <a...@g...com>

On 24 Sty, 22:47, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

> A ile widziales domów, gdzie jest zaduch, plesn lub grzybek? :)
> Ja znam jeden, i to z opowiadan kumpla, który kupil dom z 1936 roku
> (poniemiecki) bez izolacji poziomej, w którym ktos zrobil ocieplenie ze
> styropianu.

A chocby kostka mojego kumpla ktoremu po ociepleniu styropianem
pojawil sie w/w problem, z ktorym walczy od roku (montuje dodatkowe
nawiewy w oknach). W naroznikach w sypialni i salonu pojawily mu sie
czarne kropki z grzybkow.

A w mieszkaniach.. Blok w ktorym mieszkalem. Absolutnie kazdy mial
problem z wilgocia bo w zimie wszystkim szyby "plakaly" :) Miasto
wszystkim zamontowalo takie zajebiste nawiewniki w postaci dziury w
murze na wylot + kratka z zaluzja. Wialo tamtedy zimno jak powalone.

Polecam poczytac chocby watki z forum muratora:

http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&biw=1280&bih=6
15&q=grzyb+na+scianie+site%3Aforum.muratordom.pl&aq=
f&aqi=&aql=&oq=&fp=716d75e0a27c4f33

Znajdz mi tam jednego uzytkownika, ktory ma wentylacje mechaniczna :)
pozdr.

--
Adam Sz.