Strona główna Grupy pl.rec.dom Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora? Re: Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?

Re: Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?

Data: 2011-01-29 18:18:32
Temat: Re: Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?
Od: "nacocito" <n...@c...to>

Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
wiadomości news:4d4427a4$0$2446$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik nacocito napisał:

> Użytkownik "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> napisał w wiadomości

> łatwiej sobie wyobrazić taką sytuacje że powietrze na zewnątrz ma 0st C
> i wilgotność około 65% po przejściu przez żwirowy GWC ma +6st C i Twoją
> wilgotność 95%. Czyli wilgotność wzrosła.

Bezwzględna - ale niewiele. Nadal po podgrzaniu do +22 będzie za suche z
wszelkiego tego stanu konsekwencjami - stojące włosy, strzelające
swetry, zasychające garda...

Tu trzeba wodę dodać do powietrza _po_ podgrzaniu!

a czy to samo powietrze które wejdzie przes nieszczelne okno (wentylacja
grawitacyjna) i zostanie podgrzane do +22 bedzie bardziej wilgotne czy
mniej?