Jakie drzwi odporne na zalepienie dziurek od kluczy ?

11. Data: 2008-12-21 22:45:03

Temat: Re: Jakie drzwi odporne na zalepienie dziurek od kluczy ?
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Paradoksalnie im lepsze drzwi, tym wiekszy problem.

-----

12. Data: 2008-12-22 08:51:08

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Rozwiązanie musi być estetyczne i dostosowane do innych mieszkań na pietrze.

-----

> podwójne drzwi, tzn. jedne wewnętrzne, otwierane do wewnątrz, z klasycznymi
zamkami, a zewnętrzne - odsuwane, tj. wsuwane w ścianę, pełniące rolę ochronną dla
drzwi właściwych, blokowane jakimś prostym a niewidocznym sposobem.

13. Data: 2008-12-22 08:57:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Dec 2008 09:51:08 +0100, 666 napisał(a):

> Rozwiązanie musi być estetyczne i dostosowane do innych mieszkań na pietrze.

Jest estetyczne. A jeśli chodzi o dostosowanie - no to trudno, jak sie
mieszka w bloku, to jest problem z dostosowaniem - wszyscy raczej nie
zrobią sobie takich samych o drewnopodobnym wykończeniu blaszanych drzwi
zasuwanych bez zadnej klamki ani dziurki...

14. Data: 2008-12-22 19:31:32

Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> Mieć dobre drzwi to jedno.
> Mieć drzwi odporne na żartownisi i wandali to drugie.
> Zresztą jedną z metod włamywaczy jest zapchanie dzień/noc wczesniej tego
> zamka, z którym mieliby kłopoty.
> Jakie możecie polecić drzwi lokalowe (na klatkę schodową) dobrze odporne
> na zapychanie czy zaklejanie dziurek od kluczy?
> Nasuwają się przede wszystkim jakieś zamki szyfrowe - mechaniczne lub
> elektryczne.
> Ale też może inne?

takie jakie służą otwieraniu drzwi przy kontroli dostępu - z elektrycznym
ryglem sterowanym kartą zbliżeniową.
Jedyny problem to zapewnić przytrzymanie rygla w razie odcięcia zasilania od
mieszkania (ze względów bezpieczeństwa bez napięcia rygiel "puszcza" drzwi)
lub zapewnic przycisk awaryjnego otwierania drzwi "od środka" - tylko
wówczas takie drzwi nie są odporne na włamanie np. przez balkon i wyjście
drzwiami.
Oczywiście mogą być też drzwi ze sterowaniem obustronnym ale wówczas
pozostaje problem odcięcia zasilania.

Piotrek

15. Data: 2008-12-28 16:18:06

Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na zapychanie czy zaklejanie dziurek od kluczy?
> Nasuwają się przede wszystkim jakieś zamki szyfrowe - mechaniczne lub

a może defender np http://www.domzam.pl/lidef.html

MaW

16. Data: 2009-01-02 14:18:48

Od: rjka <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja kupilem drzwi delty (http://www.delta.special.pl/) ktore sa montowane
z takimi wkladkami zabezpieczajacymi przed zapchaniem
widac je na stronce (klucza nie wklada sie bezposrednio do zamka tylko
napierw jest taki hmmm nie wiem jak to okreslic "przedsionek" :)

szukam pralki
pralka automat 43x65
ciche odkurzacze
Jasiu, a mlynek, MLYNEK ???