Re: Jakie mundurki wybrać?

From: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Jakie mundurki wybrać?
Date: 15 May 2007 14:00:33 +0200

> szkolach.

> Wymieniasz kary. Mundurek też jest karą?

wymieniam narzedzia w poprawie dyscypliny.
nie. mundurek nie jest kara. w inna strone niech twe myslenie sie
potoczy :)

> Te trójki szkolne to właśnie "policja".

no i co z tego? dwoja tez jest "policja".

> A 4-letnie liceum nie ma nic wspólnego z dyscypliną.

ma. juz o tym dyskutowalismy czas jakis temu.

> Niby dlaczego? Mam dziecko w gimnazjum !!!!

dlatego, ze masz dziecko w "dobrym" gimnazjum (tak zalozylam, bo nie
mysle, ze wyslalas go do beznadziejnej szkoly). chodza wiec tam dzieci,
ktore nie chadza do pierwszej z brzegu szkoly. tam jest powazniejszy
problem. moje dziecko tez chodzi do liceum "dobreg" a w tych "pierwszych
z brzegu" zainstalowano wykrywac do metalu.

czy teraz juz jasniej?

> Zaczyna się. Iwon(c)e brakuje argumentów:)))))

akurat to miala byl pewna aluzja, ale widze, ze nie zostala wlasciwie
zroaumiana. :>
iwon(K)a