Re: Jakie mundurki wybrać?

From: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Jakie mundurki wybrać?
Date: 16 May 2007 18:32:57 +0200

> Nie rozumiem. Po nieistniejące rzeczywiście trudno sięgać. Wystarczy
> właściwie wykorzystać istniejące. Albo stworzyć własne.

otoz to. szkoly wielokrotnie, dyrekacja nauczyceiele nie mialy na tyle
autonomii, prawnych regul, ktore mogly wykorzystac w szkole. detali nie
pamietam, ale czytalam artykul o propozycji zmian po tym slynnym wydarzeniu
(samobojstwo nastolatki). nauczyciel mial miec mozliwosc np bezposredniego
wezwania policji, sadu itp

> Bardzo ładna bajeczka. We wszystkich szkołach nauczyciele mieli ręce
> "związane" tak samo. Prawo u nas ponoć jest jednakowe dla wszystkich.

masz racje "ponoc" takie samo. wystaczy, ze mamusia nauczyla samodzielnego
myslenia i po prawie....
we wszystkich szkolach nie sa te same dzieci. wszystkie szkoly nie sa
jednakowe. tam gdzie potrzeba bylo innego prawa, ono nie istnialo.

> No po co? Przecież szkoły prywatne są gorsze (wychowawczo) od państwowych.
> Mimo mundurków. Twoje słowa:)))

nie. moje slowa takie nie byly. nie wsadzaj mi w usta swoich "wnioskow".

iwon(K)a