Strona główna Grupy pl.rec.dom Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po herbacie Re: Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po herbacie

Re: Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po herbacie

Data: 2012-05-21 10:45:25
Temat: Re: Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po herbacie
Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>Że skoro łatwo się rozpuszczają, to i tak samo łatwo się i WYPŁUKUJĄ.
>Trywialne, ale prawdziwe, nie?

Co ma latwosc rozpuszczania tabletki do wyplukiwania z materialu, do ktorego
sie wchlonelo - albo nawet zareagowalo?

>Bo "łapie" zapachy, bo się barwi itp.

O widzisz, od buraka drewno sie zabarwi tak, ze ciezko odmyc, ale chemia w zmywarce
jest juz ok?

>Sorry, nie te stężenia, no sorry.

A jasne. A masz jakies dane do porownywania stezen i takiego stwierdzenia?

>Po drugie nie używam tej samej deski do
>krojenia produktów z różnych grup i smaków. Desek do "mokrego" mam jakos z
>10, używane codziennie WSZYSTKIE, a co :-)

Ciekawe.

>Tak? - no to ja myję deski. I żyję :-)

Ludzie pala, cpaja i tez zyja. Czyli narkotyzujmy sie, bo skoro sie nacpalismy
i nie umarlismy, to znaczy, ze nie szkodzi. To tej klasy argument napisalas.
To czemu nie chodzisz boso po hotelowym dywaniku? Jak sie przejdziesz to
tez bedziesz zyla.

>Spoko, jej miarodajność jest obliczona na przeciętną długość życia - na 70
>lat życia wystarczy.

Z wrozka nie pogadasz.