Jakie to robaki i czym je ubić?

1. Data: 2006-01-26 10:46:20

Temat: Jakie to robaki i czym je ubić?
Od: Bartek <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od niedawna mam problem z robaczkami w
kuchni. Łażą sobie po ścianach, gdzieś zza
zlewu wychodzą. Na szczęście nie latają. Nie
wiem czym je mam najlepiej potraktować, coby
się wyniosły?

Tutaj można je sobie obejrzeć:
http://mojasd.ovh.org/1.jpg
http://mojasd.ovh.org/2.jpg
http://mojasd.ovh.org/3.jpg
http://mojasd.ovh.org/4.jpg

Pozdrawiam i liczę na pomocną odpowiedź :)
Bartek

2. Data: 2006-01-26 10:56:08

Temat: Re: Jakie to robaki i czym je ubić?
Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartek" napisał:
> Od niedawna mam problem z robaczkami w
> kuchni. Łażą sobie po ścianach, gdzieś zza
> zlewu wychodzą. Na szczęście nie latają. Nie
> wiem czym je mam najlepiej potraktować, coby
> się wyniosły?

Ja stamiam na prusaki ale poseł Niesiołowski wiedziałby na pewno.

Pamiętam jeną z pierwszych reklam "Prusakolep" ;)

P.

3. Data: 2006-01-26 11:05:12

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartek" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Od niedawna mam problem z robaczkami w kuchni. Łażą sobie po ścianach,
> gdzieś zza zlewu wychodzą.

Zdaje się, że prusak. Wygląda podobnie, co te Twoje:
http://www.abcogrodu.com.pl/index.php?cid=2&oid=22&f
id=2&ftype=category

> Tutaj można je sobie obejrzeć:
> http://mojasd.ovh.org/1.jpg
> http://mojasd.ovh.org/2.jpg
> http://mojasd.ovh.org/3.jpg
> http://mojasd.ovh.org/4.jpg

Kurka, przed śniadaniem jeszcze jestem...
I.

4. Data: 2006-01-26 11:06:20

Od: Bartek <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> Zdaje się, że prusak. Wygląda podobnie, co te Twoje:
> http://www.abcogrodu.com.pl/index.php?cid=2&oid=22&f
id=2&ftype=category

Mi się wydaje że to co innego, bo te moje są
bardziej obłe i nóżki im tak nie odstają, a
czułki to kierują głównie do przodu, nie w
boki :)
Aha nie podałem rozmiaru, bo to małe jest,
mają około 3 do 5mm długości.

> Kurka, przed śniadaniem jeszcze jestem...
> I.

Smacznego :)

5. Data: 2006-01-26 11:10:18

Od: Franek Dolar <f...@d...usa> szukaj wiadomości tego autora

Bartek napisał(a):
> [...]
> http://mojasd.ovh.org/3.jpg
> http://mojasd.ovh.org/4.jpg
>
> Pozdrawiam i liczę na pomocną odpowiedź :)
masz w domu hodowlę karaluchów

na razie są młode

f$

6. Data: 2006-01-26 11:13:37

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi się wydaje że to co innego, bo te moje są bardziej obłe

Najedzone? ;-)

> i nóżki im tak nie odstają

Nie wybiegały się dzisiaj? ;-)

> czułki to kierują głównie do przodu, nie w boki :)
> Aha nie podałem rozmiaru, bo to małe jest, mają około 3 do 5mm długości.

Czyli kobinuj dalej...

> Smacznego :)

Po tych zdjęciach, to poczekam jednak do obiadu...
I.

7. Data: 2006-01-26 12:29:14

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jan 2006 11:46:20 +0100, Bartek napisał(a):

> zlewu wychodzą. Na szczęście nie latają. Nie
> wiem czym je mam najlepiej potraktować, coby
> się wyniosły?

Nie całkiem adekwatne, ale nie mogłem sie powstrzymać:

Przychodzi blondynka do sklepu.
- Czy są kulki na mole?
- Są
- Poproszę dwie paczki
Kupuje i wychodzi. Za pół godziny pojawia się znowu:
- Poproszę jeszcze 10 paczek tych kulek
- Ależ proszę Pani, te kulki są bardzo mocne, naprawdę potrzeba Pani az
tyle?
- A wie Pan jak trudno trafić mola taką kulką?

--
ZZ@private

8. Data: 2006-01-26 13:00:21

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartek napisal(a):

> [...]
> kuchni. Łażą sobie po ścianach, gdzieś zza
> zlewu wychodzą. Na szczęście nie latają. Nie
> wiem czym je mam najlepiej potraktować, coby

Bleeeeeee...prusaki :(
Do wyniesienia, to ciężko będzie je zmusić, raczej musisz je uśmiercić.
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
*************************www.madej.master.pl ************************

9. Data: 2006-01-26 13:04:18

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kuchni. Łażą sobie po ścianach, gdzieś zza
> zlewu wychodzą. Na szczęście nie latają. Nie
> wiem czym je mam najlepiej potraktować, coby

wypróbuj Rajd, u nas zadziałało

10. Data: 2006-01-26 15:41:57

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdzieś zza zlewu wychodzą. Na szczęście nie latają. Nie wiem czym je mam
> najlepiej potraktować, coby się wyniosły?

Zaproś pana od dezynsekcji i na pewno pomoże. Ja się głupio męczyłem z
mrówkami faraona, a on je załatwił w 3 dni i po kłopocie.

Lodówka bezszronowa ,,no frost''
ikea - półka na klawiaturę
zrywanie wykładziny
Czajnik Philips 4665
Rezygnacja z gazu i plyta elektryczna - pytania laika