Re: Jakie warzywa warto uprawiać w przydomowym ogródku.

Data: 2007-02-17 20:51:09
Temat: Re: Jakie warzywa warto uprawiać w przydomowym ogródku.
Od: "MM" <m...@o...pl>

Użytkownik "boryspol" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
news:1171701695.338720.318780@v45g2000cwv.googlegrou
ps.com...
Nigdy nie miałem działki (typu przyzakładowej) i nie starałem się
mieć.
Teraz mam domek z działką 15a i trochę wolnego czasu.
Dać ziemię do testu czy testować na własnych błędach.
Istotne jest też co i kiedy uprawiać aby to miało jakiś sens.

Kompostownik zrobiony od dwóch lat.
Kawałek ziemi zryte już z kompostem na jesieni.
Poradzcie sie swoimi doświadczeniami..

1. Zależnie od tego w jakiejokolicy Pan mieszka - jeżeli w skażonej, np.
blisko szosy drogi szybkiego ruchu, warto zbadać glebę w laśnie na skażenia,
głównie ołów.

2. 15 arów to ogródek dość spory i można uprawiać wiele roślin - warzywa:
marchew, pietruszkę seler pory, słatę kapustę - co panu przyjdzie doi głowy,
truskawki, krzewy i drzewka owocowe no i roboty będzie sporo.

Wogóle to warto zaopatzryć się w jakąś literaturę na temat upraw na działce
czy w ogródku, a jest ego dość sporoobecnie...

Pozdrawią i życzę sukcesów

Marek

Pozdrawiam

Marek