Jarosław Kaczyński

21. Data: 2017-10-23 11:12:10

Temat: Re: Jarosław Kaczyński
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-23 o 10:10, XL pisze:

> Mnie jest. Tobie gorzej? Smutne jak cholera.

I tyle jest właśnie warty twój katolicyzm.
W przeciwieństwie do ciebie ja jeszcze widzę innych ludzi.

> Nie. Jak kradnie PO to tylko ludzie, a jak PiS to złodzieje.

No widzisz. A dla mnie złodziej to złodziej.

> ,,Obracasz się wśród ludzi bogatych" - no to albo jednak nie przekroczyły,

Czyli wszystko w porządku?

> albo twoi bogaci znajomi żyją właśnie ze SKOKów itp. :->

To typowa retoryka takich nieudaczników jak ty.
Nie każdy bogaty to złodziej.

A z drugiej strony cieszę się, że dostrzegasz problem ze SKOKami.
To co? Kiedy pis tym się zajmie?

Chyba pierwszy raz tutaj napisałaś coś szczerze :)

> Jak widać Naród ocenił to zupełnie inaczej,

Nie cały.

> no ale oczywiście to Naród jest
> głupi,

Cześć tak. Jesteś tego doskonałym przykładem.

> ty zaś mądry -

I jestem częścią tego narodu...

>idź i nauczaj więc na tej pustyni. Radzę na rynkach,
> bo tam dużo ludzi zwykle jest.

Więcej niż na zebraniach ONRu?

> LOL

LOL

> Byłeś debilem przez 8 lat rządów platfusów

Znowu masz urojenia...
A podobno za pis miało być lepiej...

> i nadal nim pozostałeś, więc
> najwyraźniej nie jest to takie złe jak przedstawiasz.

I to dlatego pis odgradza się barierkami i policją od tego narodu, który
go tak kocha?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2017-10-23 11:55:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-23 o 11:12, Kviat pisze:

> [...]
> Nie każdy bogaty to złodziej.
>
> A z drugiej strony cieszę się, że dostrzegasz problem ze SKOKami.

O! Widzę, że się zajmują...
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/sledztwo-w-
sprawie-dzialania-na-szkode-skok-pod-lupa-prokuratur
y-dziennikarze/2vyjltc

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

23. Data: 2017-10-23 13:01:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> (ciach piski)
> I to dlatego pis odgradza się barierkami i policją od tego narodu, który
> go tak kocha?

https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,ogrodzo
ny-sejm-na-archiwalnych-fotografiach,67771.html

,,
22.11.2012 15:36

Powraca dyskusja o ogrodzeniu Sejmu - wszystko za sprawą zatrzymania
mężczyzny, który planował wysadzić budynek. Biblioteka Sejmowa udostępniła
archiwalne zdjęcia, na których widać, że już przed wojną Sejm otaczał
solidny płot.

Najstarsze zdjęcie pochodzi z 1928, kolejne z 1930 roku. Udostepniono też
jedną powojenną fotografię. Na każdej widać solidne ogrodzenie (płot)
otaczające budynek Sejmu.

Obecnie od strony ulicy Wiejskiej wjazdu na teren przed Sejmem strzegą
szlabany i kolczatka. Jak tłumaczy Marszałek Ewa Kopacz to nie jedyne
zabezpieczenia. - O pewnych szczegółach nie mogę mówić, ale teren
rzeczywiście jest w tej chwili na tyle monitorowany, na tyle chroniony
przez zarówno straż marszałkowską, która ma - zgodnie ze standardami UE -
odpowiedni wyposażenie, przeszkolenie, jak również kamery, które pracują -
nie powiem gdzie, ani w jakiej ilości - ale rzeczywiście pozwalają nam
bardzo dokładnie monitorować cały teren - podkreśliła.(...)

Temat ogrodzenia zabudowań parlamentarnych powraca co kilka lat. W 2007
roku projekt budowy płotu chciał przeforsować były marszałek Ludwik Dorn.
Inwestycja miała pochłonąć ponad 5 mln złotych. Na przeszkodzie stanął
jednak konserwator zabytków i stwierdził, że ogrodzenie nie może być
ustawione tuż przy ulicy, a jak najbliżej budynków rządowych. Kolejny raz
sprawa powróciła w 2010 roku. Wtedy krytycznie na ten temat wypowiedzieli
się znani architekci. Koncepcja znowu przepadła.

Teraz powróciła za sprawą akcji prokuratury i ABW. W wtorek służby podały,
że planowany był zamach terrorystyczny z użyciem materiałów wybuchowych na
konstytucyjne organy Rzeczypospolitej Polskiej: prezydenta, Sejm i rząd.
Zatrzymano 45-letniego pracownika naukowego Uniwersytetu Rolniczego w
Krakowie, który miał przygotować zamach.

Marszałek Sejmu [E. Kopacz] zapowiedziała, że w najbliższym czasie zajmie
się sprawą ustawienia ewentualnego ogrodzenia"

--
XL

24. Data: 2017-10-23 14:07:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-23 o 13:01, XL pisze:

> https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,ogrodzo
ny-sejm-na-archiwalnych-fotografiach,67771.html

I czego znowu nie zrozumiałaś z tego artykułu?
Zapytaj, to ci wytłumaczę.

Ja rozumiem, że PO miał w planach ogrodzenie, bo przecież cały naród ich
nienawidził i mieli powody. Dlatego przegrali wybory.

Ty mi wytłumacz dlaczego pis? Przecież miało być lepiej i naród ich
kocha... są tacy idealni... to po co im barierki i szpaler policji do tego?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2017-10-23 14:17:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

ny-sejm-na-archiwalnych-fotografiach,67771.html

> I czego znowu nie zrozumiałaś z tego artykułu?
> Zapytaj, to ci wytłumaczę.

Z ramienia jakiej partii wybrano marszałkinię Kopacz?

> [...]
>
> Ty mi wytłumacz dlaczego pis? Przecież miało być lepiej i naród ich
> kocha... są tacy idealni... to po co im barierki i szpaler policji do tego?

Przeciw takim jak ty oszołomom - opłacanym przez Sorosa i tuszczystów.

--
XL

26. Data: 2017-10-23 18:30:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-23 o 14:17, XL pisze:

> Przeciw takim jak ty oszołomom - opłacanym przez Sorosa i tuszczystów.

Ale przecież niezadowolonych z pis jest bardzo mało. Sejm ma straż
marszałkowską, rząd ma BOR... na tych pojedynczych niezadowolonych za
mało? Po co im barierki i szpaler policji?
Boją się masowych wieców poparcia?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2017-10-23 18:45:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ale przecież niezadowolonych z pis jest bardzo mało. Sejm ma straż
> marszałkowską, rząd , ma BOR... na tych pojedynczych niezadowolonych za
> mało? Po co im barierki i szpaler policji?
> Boją się

,,Boją"? To Kopacz się bała. Nie chodzi o strach, tylko o warunki do pracy.
Oszołomstwo chciałoby sale i obrady znów blokować, interwencje prowokować
obsiadając schody - i zdjęcia do niemieckich gazetek wysyłać, jak ich
Policja wynosi. A tu zonk. Przejścia nie ma dla byle esbeka czy kodziarza -
i dobrze.

> masowych wieców poparcia?

PO parcie chyba masz na myśli. Płatne.

--
XL

28. Data: 2017-10-23 19:16:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-23 o 18:45, XL pisze:

> ,,Boją"? To Kopacz się bała.

I to dlatego płotu nie postawiła, nie ogrodziła barierkami i nie
postawiła szpaleru policji?
Dziwne. Gdyby się bała, to by postawiła, nie?

> Nie chodzi o strach, tylko o warunki do pracy.

Jak ty śmiesznie potrafisz sobie wszystko wytłumaczyć :)
A może to Kopacz chodziło o warunki pracy, a pis się po prostu boi?
W końcu teraz te barierki stoją i policja stoi...

> Oszołomstwo chciałoby sale i obrady znów blokować, interwencje prowokować
> obsiadając schody - i zdjęcia do niemieckich gazetek wysyłać, jak ich
> Policja wynosi.

To dlatego się obstawili policją, żeby było łatwiej taką fotkę sobie zrobić?
Przecież gdyby się nie obstawili, to nie byłoby możliwości takiej fotki
zrobić...
Oni chyba chcą żeby te fotki wysyłać, co?
To co piszesz kupy się nie trzyma :)

> A tu zonk. Przejścia nie ma dla byle esbeka czy kodziarza -
> i dobrze.

Czyli dobrze, że Kopacz też chciała barierki? Najwięcej esbeków jest
wśród zwolenników pis, więc raczej powód by miała...

Nadal mi tego nie wytłumaczyłaś: skoro tych niezadowolonych jest tak
mało, to po co barierki i aż tyle policji? Kopacz jednak tego płotu nie
postawiła... Tych oszołomskich przeciwników PO to chyba nie było zbyt
dużo, żeby się aż tak bać, straż marszałkowska bez problemu by sobie z
takim poradziła. A teraz sobie nie poradzi?
To co piszesz kupy się nie trzyma :)

Tych przeciwników pisu musi być strasznie dużo... ciekawe dlaczego?
Przecież miało być lepiej...

> PO parcie chyba masz na myśli. Płatne.

Jak na razie, to pis musi płacić za zwożenie ludzi na swoje wiece
poparcia :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2017-10-23 19:45:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Przecież miało być lepiej...

> Jak na razie, to pis musi płacić za zwożenie ludzi na swoje wiece

Na ostatnie wybory już zwiózł i na następne też zwiezie - i tak sobie
tłumacz, będziesz zdrowszy. Nudzisz mnie już.

--
XL

30. Data: 2017-10-23 21:54:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-23 o 19:45, XL pisze:

> Na ostatnie wybory już zwiózł

Ale ja pisałem o wiecach poparcia, a nie o wyborach.
I znowu uciekasz próbując zmienić temat :)

Widzisz jak trudno zakłamywać rzeczywistość? Po co to robisz? Na co ci
taka kompromitacja? Wykładasz się na najprostszych sprawach :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Dziś rocznica Fatimy
I nagle muzułmanie stali się mili
Międlar
Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic
Catalunya!