Re: Jarosław Kaczyński

Subject: Re: Jarosław Kaczyński
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<59edb268$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
<59edcc25$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<59eddb78$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
<59edddc5$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
<59ee192f$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
<59ee1cc3$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
From: Kviat
Date: Mon, 23 Oct 2017 19:16:44 +0200

W dniu 2017-10-23 o 18:45, XL pisze:

> ,,Boją"? To Kopacz się bała.

I to dlatego płotu nie postawiła, nie ogrodziła barierkami i nie
postawiła szpaleru policji?
Dziwne. Gdyby się bała, to by postawiła, nie?

> Nie chodzi o strach, tylko o warunki do pracy.

Jak ty śmiesznie potrafisz sobie wszystko wytłumaczyć :)
A może to Kopacz chodziło o warunki pracy, a pis się po prostu boi?
W końcu teraz te barierki stoją i policja stoi...

> Oszołomstwo chciałoby sale i obrady znów blokować, interwencje prowokować
> obsiadając schody - i zdjęcia do niemieckich gazetek wysyłać, jak ich
> Policja wynosi.

To dlatego się obstawili policją, żeby było łatwiej taką fotkę sobie zrobić?
Przecież gdyby się nie obstawili, to nie byłoby możliwości takiej fotki
zrobić...
Oni chyba chcą żeby te fotki wysyłać, co?
To co piszesz kupy się nie trzyma :)

> A tu zonk. Przejścia nie ma dla byle esbeka czy kodziarza -
> i dobrze.

Czyli dobrze, że Kopacz też chciała barierki? Najwięcej esbeków jest
wśród zwolenników pis, więc raczej powód by miała...

Nadal mi tego nie wytłumaczyłaś: skoro tych niezadowolonych jest tak
mało, to po co barierki i aż tyle policji? Kopacz jednak tego płotu nie
postawiła... Tych oszołomskich przeciwników PO to chyba nie było zbyt
dużo, żeby się aż tak bać, straż marszałkowska bez problemu by sobie z
takim poradziła. A teraz sobie nie poradzi?
To co piszesz kupy się nie trzyma :)

Tych przeciwników pisu musi być strasznie dużo... ciekawe dlaczego?
Przecież miało być lepiej...

> PO parcie chyba masz na myśli. Płatne.

Jak na razie, to pis musi płacić za zwożenie ludzi na swoje wiece
poparcia :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr