Re: Jarosław Kaczyński

Data: 2017-10-24 21:29:22
Temat: Re: Jarosław Kaczyński
Od: XL <i...@g...pl>

<Kviat> wrote:

> [...]
> przyczyn. Jest tego dużo (nie nadążają...), ich stan techniczny nie
> pozwala na taką ingerencję itp.
>
> Więc nie tłumacz się, że nie ma tego w internecie. To żaden problem.
> Można dotrzeć do takich źródeł osobiście, są gromadzone w archiwach
> instytucji, można poprosić o udostępnienie osoby, które zajmują się
> gromadzeniem takich dokumentów. Znam kilka takich osób. Bariera językowa
> nie jest problemem.
> Skoro takie dokumenty istnieją, to specjalnie dla ciebie je znajdę.
>
> Tylko powiedz mi gdzie i czego mam szukać.

Pisałam: JEDYNIE fińskie gazety i audycje Radia Swoboda (lub Radia Wolna
Europa) z 1948 i krótko po.
JA mam wiadomości od (nieżyjących już) osób, które OSOBIŚCIE słyszały te
audycje i którym absolutnie wierzę, bo to osoby o najwyższym poziomie
morale i inteligencji, które w okresie stalinowskim ryzykowały zycie swoje
i rodziny dla wyzszych idei. Ty wierzyć w to nie musisz.

> Nie podałaś.
> News z zebrania grupy wzajemnej adoracji ONRu to nie jest konkretna
> informacja, od której mógłbym zacząć szukać.
> Potrzebuje konkretów.

J.w. Innych nie dostaniesz.
Łatwo nie będzie - ale jeśli dotrzesz do tzw. źródeł, myślę, że nastąpi
wielki zwrot w twojej tzw. świadomości, zwrot w rodzaju np. antysemity,
który nagle dowiaduje się o żydowskim pochodzeniu... więc zastanów się, czy
na pewno tego chcesz. W kazdym razie sama też chetnie poznam dokładnie te
źródła.
Tylko nie wyobrażam sobie, jak ty miałbyś dotrzeć do tekstów archiwalnych
audycji...

--
XL