Re: Jem i nie tyje...

Data: 2001-11-11 23:41:52
Temat: Re: Jem i nie tyje...
Od: "Irek" <i...@k...net.pl>

Szkoda, że w dobrą przemianę nie wierzysz. Nie napisałes ile masz lat, jesli
jesteś młodym gosciem i trenujesz sport, albo za bardzo martwisz się
niedoszłą miłoscią lub egzaminami to może być to naturalna sprawa. natomiast
jesli wyżej zamieszczone sprawy nie wchodzą w rachubę to warto zrobic
badania.
Irek
Użytkownik Kilkujadek <k...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9shcc6$nqp$...@n...tpi.pl...