Jest całkiem nieźle

121. Data: 2009-12-09 15:43:02

Temat: Re: Jest całkiem nieźle
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska wrote:

> A ja Chirona szanuję. Nie plecie głupot.
> Zawsze miły i uprzejmy. Pełna kultura.
> To mądry człowiek.

Tak, to prawda jest miły i uprzejmy...

Stalker

122. Data: 2009-12-09 16:02:55

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> "Magdulińska" <m...@o...pl>

> W tamtym wątku gra toczy się o budowanie więzi wirtualnych,
> sympatii i zadowolenia. Wespół wzespół.
> Wolisz bawić się sama? :-)
> Edi
Nie zamierzam należeć do zepołu adoratorów kobiety.
Żadnych więzi, więzów, ani .....węzłów gordyjskich.....
Nie bawią mnie takie klimaty i nie pociągają.
fuj...

123. Data: 2009-12-09 16:04:13

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@p...com> napisał w wiadomości

> No cóż...nie wiem, czy powinienem o tym pisać...a niech tam. Od czasu,
> kiedy jej udowodniłem, że robię dużo lepszą zupę z dyni niż ona- jakoś tak
> zaczęła się przemykać pod ścianami na naszej grupie:-). Ale, ale- to
> Ciebie też dotyczyło: do zupy z dyni dajemy przede wszystkim goździki,
> nie cynamon! Znam się na tym- bo robiłem rzeczoną zupkę z moją babcią- a
> ona ją gotowała najlepiej na świecie.
> :-)
>
> --
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Narobiłeś apetytu...

124. Data: 2009-12-09 16:12:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Dec 2009 16:00:57 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> Znam się na tym- bo robiłem rzeczoną zupkę z moją babcią- a ona ją gotowała

Hmmm... jesli napiszę, że zupy z dyni na słodko w ogóle nie robię, to chyba
i mnie przyjdzie pod ścianami... ;-)
--

Ikselka.

125. Data: 2009-12-09 16:26:43

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl>
> [...]

> Żadnych więzi, więzów, ani .....węzłów gordyjskich.....
> Nie bawią mnie takie klimaty i nie pociągają.

A może Magdo mylisz adorację z sympatią?
Zauważ, że tam piszą również panie.
Jak rozumiesz takie zdanie:
"Fani pewnej Pani"
np. Doda ma wielu fanów zarówno wśród panów jak i pań,
ale niewiele ma to wspólnego z adoracją. hmm... ? :)
Wiesz o co teraz możemy zagrać?
O poczucie wspólnoty. Grasz? :)
Jeśli jest choć jedna wypowiedź Aichy, która Ci soę podoba
- to wygrałaś. ;D
Ed

126. Data: 2009-12-09 17:25:21

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiesz o co teraz możemy zagrać?
> O poczucie wspólnoty. Grasz? :)
> Jeśli jest choć jedna wypowiedź Aichy, która Ci soę podoba
Adoruje się płeć przeciwną, a sympatia - dotyczy obu płci.
Nie gram o poczucie wspólnoty.
Tu i tak jej nie ma - chyba, że we wzajemnym "dopierdalaniu" sobie.
A nie o to tu (w tej grupie) chyba chodzi...?....

127. Data: 2009-12-09 17:26:30

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm... jesli napiszę, że zupy z dyni na słodko w ogóle nie robię, to
> chyba
> i mnie przyjdzie pod ścianami... ;-)
> --
>
> Ikselka.

A placuszki dyniowe jakie są pyszne....
mniam :D
Wszystkiego się jeszcze możesz nauczyć Ikselciu.
Buźka.

128. Data: 2009-12-09 17:40:02

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl>
> [...]

> Tu i tak jej nie ma - chyba, że we wzajemnym "dopierdalaniu" sobie.
> A nie o to tu (w tej grupie) chyba chodzi...?....

W tej grupie chodzi przede wszystkim o to by uczyć się
na czyichś błędach i na dobrych przykładach. To symulator.
Wiele rzeczy tu nauczonych przydaje się także w realu. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

129. Data: 2009-12-09 17:57:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Dec 2009 18:26:30 +0100, Magdulińska napisał(a):

> A placuszki dyniowe jakie są pyszne....
> mniam :D
> Wszystkiego się jeszcze możesz nauczyć Ikselciu.
> Buźka.

Z dyni - umiem wszystko, ale niektórych rzeczy z niej po prostu nie robię
:-)
--

Ikselka.

130. Data: 2009-12-09 18:08:15

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na czyichś błędach i na dobrych przykładach. To symulator.
> Wiele rzeczy tu nauczonych przydaje się także w realu. :-)
Niby co się przydaje?
Obrzucanie kogoś błotkiem, gówienkiem, gnojowicą?
Taplanie się w błotku?

Hop! Ša! Ša!
DOPIERO CO...
Re: Szarpidusza