Jest całkiem nieźle

111. Data: 2009-12-09 14:38:01

Temat: Re: Jest całkiem nieźle
Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R e d a r t" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hfo9bl$bgu$1@news.onet.pl...

> [...]
> mógłby prowokować (tkwić w chorej komunikacji, próbować wymusić kontakt)
> głaski typu "Ty głupi chuju" dla uzyskania poczucia poniżenia, czy samego
> zwrócenia uwagi - by uzyskiwać od otoczenia poczucie przewagi moralnej.
> Żeby sobie potwierdzać, że 'ja już wyszedłem z tego bagna".
> To Ty ?
> ;)))
> Możliwosci jest bardzo wiele ... ;) Czasem sam fakt, ze otoczenie zwraca
> uwagę,
> kontaktuje się - jest uznawane za bardzo wysokiej jakości głask - bez

Zrozumiałem. Czyli- po krótce: po kiego wchodzę w ten konflikt? Masz rację.
To moja bezmyślność. Skoro nie potrafię nawiązać komunikacji, bycie w
konflikcie tak naprawdę też mi nie odpowiada- to postępuję głupio. OK. To
prawda. Wszedłem w zwarcie- teraz odszedłem, przyjrzałem się temu z boku- i
wyciągnąłem wnioski. Dziękuję za zwrócenie mi uwagi.

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

112. Data: 2009-12-09 14:44:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Dec 2009 14:09:19 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> Widzę, że wybór już padł na Aichę. ;/
> Ja jej adorować nie będę - nie mam takich zapędów.

Byłaby, zdaje się, zadowolona najbardziej z Twoich.
--

Ikselka.

113. Data: 2009-12-09 14:48:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Dec 2009 14:14:28 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Przede wszystkim ja nie mam jądra.;P
> A teraz na poważnie.
> Też mnie razi ten zwierzęcy antykatolicyzm - ale zauważyłam go również po
> stronie pewnych kobiet na tej grupie - nie będę wymieniać Imion.
> To nie jest grupa "pl.cos.sataniści".

Raczej pl.alt.czysciec - a gdzie kto wyląduje potem, to się okaże.

--

Ikselka.

114. Data: 2009-12-09 14:52:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Byłaby, zdaje się, zadowolona najbardziej z Twoich.

U kobiet wymagam pewnej klasy. I to nie maturalnej.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

115. Data: 2009-12-09 14:54:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Dec 2009 14:23:27 +0100, Vilar napisał(a):

> Masz jądra....
> W każdej komórce masz (no prawie każdej, ale za to inne masz dwu- lub
> wielojądrzaste)...
> Nie ma więc kobiet bez ...jaj. Prawda Qro?

Qra gdzie???? No, własnie, gdzie?
--

Ikselka. //jądrowa

116. Data: 2009-12-09 14:56:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Dec 2009 14:46:14 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Użytkownik "R e d a r t" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oddychaj spokojnie.
> Gratuluję taktu :)

Przeczytałam "Oddychaj spokojnie. Gratuluję, TATKU" :-DDD
--

Ikselka.

117. Data: 2009-12-09 14:57:31

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Widzę, że wybór już padł na Aichę. ;/
> Ja jej adorować nie będę - nie mam takich zapędów.

W tamtym wątku gra toczy się o budowanie więzi wirtualnych,
sympatii i zadowolenia. Wespół wzespół.
Wolisz bawić się sama? :-)
Edi

118. Data: 2009-12-09 15:00:57

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Qra gdzie???? No, własnie, gdzie?

No cóż...nie wiem, czy powinienem o tym pisać...a niech tam. Od czasu, kiedy
jej udowodniłem, że robię dużo lepszą zupę z dyni niż ona- jakoś tak zaczęła
się przemykać pod ścianami na naszej grupie:-). Ale, ale- to Ciebie też
dotyczyło: do zupy z dyni dajemy przede wszystkim goździki, nie cynamon!
Znam się na tym- bo robiłem rzeczoną zupkę z moją babcią- a ona ją gotowała
najlepiej na świecie.
:-)

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

119. Data: 2009-12-09 15:22:35

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byłaby, zdaje się, zadowolona najbardziej z Twoich.
> --
>
> Ikselka.

Ale ja nie jestem cieplutka.

120. Data: 2009-12-09 15:23:23

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U kobiet wymagam pewnej klasy. I to nie maturalnej.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Żeby wymagać klasy, najpierw samej trzeba ją mieć.

Hop! Ša! Ša!
DOPIERO CO...
Re: Szarpidusza
Parch luj...