Jest postęp.

21. Data: 2018-09-23 09:51:14

Temat: Re: Jest postęp.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-23 o 08:53, Trybun pisze:

> To może być coś dobre i wystarczające dla ciebie

Jeżeli fakty cię nie przekonują, to już nic ci nie pomoże.

>i tobie podobnym
> osobnikom o brunatnym zacięciu.

Bez wątpienia jesteś debilem.

> Jak widać wcale się nie boisz propagować brunatnych wartości.

Podałem ci na tacy fakty, a ty to nazywasz propagowaniem wartości...
Bez wątpienia jesteś debilem.

> Teksty w
> stylu "księża ukrywają przestępców" są dobre ale tylko dla takich jak ty
> "tytanów" intelektu..

Są dowody na to, że ukrywają.
Jesteś debilem, albo zepsutym botem, który się zaciął i ma spierdolony
moduł uczący.
Wcale bym się nie zdziwił, że wierzysz też w płaską Ziemię, chemtrailse
i pola morficzne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2018-09-23 17:53:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> To może być coś dobre i wystarczające dla ciebie i tobie podobnym
> osobnikom o brunatnym zacięciu.

http://wyborcza.pl/7,161389,23938156,bierz-cukierka-
i-milcz.html

"Za płacz w nocy dostają kijem po głowie. Za nierówne stanięcie w
szeregu - pięścią w nos. Za rozmowy podczas posiłków - chłosta. Mały
Kelly jest tutaj po to, by oczyścić swoją duszę z grzechu. Służą do tego
pasy, które chłopcy sami produkują. Zszywa się dwa kawałki skóry, a do
środka wkłada to, co poleci zleceniodawca. Jeden brat każe wszywać
monety. Inny kawałki ołowiu. Inny lubi, jak przez całą długość paska
przeciągnięte są miedziane druty.

Mały Kelly najbardziej boi się paska z drutami. A jeszcze bardziej boi
się brata B.

Plask - bije Kelly'ego po twarzy brat B. "Brudny chłopiec, nieczysty" -
mruczy z dezaprobatą - i plask z drugiej strony. Siedzą w ciężarówce.
Kelly trzęsącymi się rękami próbuje rozsmarować dżem na kanapkach. "I tu
się zabrudziłeś, i tu - ręka duchownego wędruje głęboko w spodnie
chłopca, ściska mocno. Chłopiec krzyczy. - Boli? Chrystus nie taki ból
znosił dla naszego zbawienia".

Wieczorem B. wchodzi za nim pod prysznic, namydla mu głowę. Mydło
wdziera się do oczu, Kelly krzyczy, nie wie, czy ratować oczy, czy
pośladki, z którymi zaczyna się dziać coś niepokojącego. Brat trzyma go
namydloną ręką za czoło, a ból z tyłu staje się przeszywający i rytmiczny.

"Penis? Nie, niemożliwe - myśli gorączkowo chłopiec. - Boże, spraw, żeby
to był tylko palec".

Pod natryskiem zostaje krew. Zakonnik wyciera starannie chłopca i
prowadzi do kuchni: "Biedak wpadł dziś do torfowiska, należy mu się
dobra kolacja" - mówi do kuchennego. Kelly dostaje kiełbasę. B.
dodatkowo wkłada mu do kieszeni cukierka. Kładzie palec na ustach i
uśmiecha się mdło.

"Jednak penis" - myśli chłopiec."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

23. Data: 2018-09-23 18:52:19

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-23 o 09:51, Kviat pisze:

> Jeżeli fakty cię nie przekonują, to już nic ci nie pomoże.

Pytanie tylko co tu jest faktem a co naciąganym argumentem.

> Bez wątpienia jesteś debilem.

Jednak tym się różnię od ciebie że nie chodzę w brunatnej koszuli i nie
wygłaszam faszystowskich haseł.

> [...]
> moduł uczący.
> Wcale bym się nie zdziwił, że wierzysz też w płaską Ziemię,

Ukrywanie przestępcy, takie coś nie może istnieć na dłuższą metę. a
jeżeli istnieje to pretensje miej do innych organów państwa. Grasują
bezkarnie bandyci i złodzieje to chyba nie do nich wnosisz pretensje? A
co mi niby przeszkadza wierzyć w co tylko zechcę? Coś ci się Piotrze
pokiełbasiło pod kapeluszem.

24. Data: 2018-09-23 18:53:59

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-23 o 17:53, Kviat pisze:

> [...]
> dobra kolacja" - mówi do kuchennego. Kelly dostaje kiełbasę. B.
> dodatkowo wkłada mu do kieszeni cukierka. Kładzie palec na ustach i

"Wyborcza", dość dawno straciłem wiarę w jej "prawdę'. Nie znaczy że
takie coś nie mogło się zdarzyć i to w KAZDYM środowisku. Nie będę tu
opisywał ale słyszałem od wiarygodnej osoby o rzeczach jakie się dzieją
w świeckich domach tzw spokojnej starości to normalnie uszy więdną.

Tu się dziwię Kelly`emu że miał odwagę to opisać a brakło odwagi aby
powiadomić policję.

25. Data: 2018-09-23 19:54:41

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-20 14:57, Trybun wrote:
> [...]
iezy-pedofilow-czterech-molestowalo-dzieci/

> Nie oczekuj spalenia na stosie księdza/zboka przez przełożonych. Od
> karania mamy inne organy. - Holendrzy też.

i do tego, ta Bella Dodd
https://wpolityce.pl/swiat/410174-fatima-komunistycz
na-agentura-i-homoseksualisci-w-sutannach

Ciekaw jestem, ile w Polsce takich było?

26. Data: 2018-09-23 20:13:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-23 o 18:53, Trybun pisze:

i-milcz.html

> "Wyborcza", dość dawno straciłem wiarę w jej "prawdę'. Nie znaczy że
> takie coś nie mogło się zdarzyć

OMG...
Czyli mogło, ale się nie zdarzyło?
No debil...

"Reportaż był opublikowany w "Dużym Formacie" 10 września 2009 r."

> i to w KAZDYM środowisku.

To bardzo dobre usprawiedliwienie, że w innych środowiskach też się to
ZDARZA.
Żaden inne środowisko pedofilów nie chroni.

https://www.dw.com/pl/rok-wi%C4%99zienia-dla-austral
ijskiego-biskupa-kry%C5%82-pedofili%C4%99/a-44504087

"Rok więzienia dla australijskiego biskupa. Krył pedofilię
Najwyższy do tej pory rangą katolicki duchowny w Australii został
skazany w związku z tuszowanie pedofilii."

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/australi
a-kardynal-george-pell-z-zarzutami,752739.html

"papież udzielił swemu współpracownikowi urlopu, by "mógł się on bronić"."

3808,biskup-oskarzony-o-gwalty-na-zakonnicy-to-prece
dens-w-indiach.html

"Zakonnica twierdzi, że w maju 2014 roku biskup Franco Mulakkal zgwałcił
ją w domu gościnnym w Kuravilangadzie, a później do 2016 roku, jeszcze
wielokrotnie wykorzystywał. Kobieta zwróciła się do organów ścigania po
tym, jak hierarchowie kościelni nie reagowali na jej liczne doniesienia."

Tego jest tak dużo, że ci zbrzydnie, jeśli dalej będziesz robił z siebie
debila.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2018-09-24 12:10:39

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-23 o 20:13, Kviat pisze:

i-milcz.html

> OMG...
> Czyli mogło, ale się nie zdarzyło?
> No debil...
>
> "Reportaż był opublikowany w "Dużym Formacie" 10 września 2009 r."

Nie bądź aż tak dla siebie krytyczny, to że nie umiesz czytać z
zrozumieniem to nie zaraz powód do takiej oceny. Napiszę więc prościej -
są takie rzeczy możliwe, ale ja z urzędu nie daję wiary w rewelacje
podawane przez _tą_ gazetę, czy oczywiście _ten_ serwis.

> [...]
> jej liczne doniesienia."
>
> Tego jest tak dużo, że ci zbrzydnie, jeśli dalej będziesz robił z

Kto tu jest debilem to nie potrzeba wskazywać paluchem. Z tym "kryciem"
i oczywiście nie tylko. "Papież udzielił urlopu podwładnemu aby ten mógł
się przygotować do obrony przed sądem"! A to zbrodniarz jeden!, krzesło
elektryczne czy klasyczne powiszenie? Biskup zgwałcił! o ile to
oczywiście prawda, to chyba nie masz biskupa za kogoś kto do gwałtu jest
pozbawiony odpowiednich organów? Ty się choć przez chwilę zastanawiasz
nad pierdołami które tu lansujesz?

28. Data: 2018-09-24 12:11:31

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-23 o 19:54, Ilona pisze:

> i do tego, ta Bella Dodd
> https://wpolityce.pl/swiat/410174-fatima-komunistycz
na-agentura-i-homoseksualisci-w-sutannach

> Ciekaw jestem, ile w Polsce takich było?

Oj, chyba "ciekawa"?;-)

Pewnie wcale, a wartości ustaleń tej jankeskiej komisji można porównywać
do oskarżeń naszego grupowego kolegi Piotra, i tu i tu jest to typowe
"polowanie na czarownice"..

29. Data: 2018-09-24 14:59:46

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-24 12:11, Trybun wrote:

> [...]
>
> Pewnie wcale, a wartości ustaleń tej jankeskiej komisji można porównywać
> do oskarżeń naszego grupowego kolegi Piotra, i tu i tu jest to typowe

Oj, tam!
Zaraz byś chciał zaglądać do majtek :)
https://twitter.com/_nazimno/status/9783831024678912
00

30. Data: 2018-09-24 19:21:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-24 o 12:10, Trybun pisze:

> [...]
> są takie rzeczy możliwe, ale ja z urzędu nie daję wiary w rewelacje
> podawane przez _tą_ gazetę, czy oczywiście _ten_ serwis.

Śmieszny jesteś z tym uciekaniem od sedna.
To zdarzyło się, czy nie?

> [...]
> i oczywiście nie tylko.

Tego jest tak dużo, że ci zbrzydnie, jeśli dalej będziesz robił z
Podesłać ci jeszcze kilka linków?

> "Papież udzielił urlopu podwładnemu aby ten mógł
> się przygotować do obrony przed sądem"! A to zbrodniarz jeden!, krzesło
> elektryczne czy klasyczne powiszenie?

Po prostu lekceważył problem pedofilii w swojej instytucji. To jeden z
objawów. Nie on pierwszy i nie ostatni, który zlekceważył.
Dlaczego papieże, biskupi i cała ich wierchuszka lekceważy i ukrywa? To
jest oczywiste. Bo chronią instytucję. Dobro instytucji jest ważniejsze
od prawdy i sprawiedliwości, o ofiarach nie wspominając.
Papież w kościele ma władzę absolutną, sądowniczą i wykonawczą również,
gdyby chciał, to mógłby ten problem załatwić w jeden dzień.
Więc albo nie chce, albo nie może.

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,23019642,pedofili
a-w-kosciele-hierarchowie-przechodzimy-od-mentalnosc
i.html

"Od dwóch lat w mocy jest dokument wydany przez papieża Franciszka,
nakazujący karanie biskupów i przełożonych zakonnych za tuszowanie lub
ukrywanie tzw. sprawców pedofilii."

Od dwóch lat? Serio? Normalnie rewolucja! Jaki ten kościół dobry!

http://wyborcza.pl/1,76842,15406480,ONZ_krytykuje_Wa
tykan_za_tuszowanie_pedofilii_i_krycie.html

"Przypadki molestowania przez księży oraz systematyczne tuszowanie tych
przestępstw przez biskupów i innych przełożonych (zwłaszcza w
przeszłości) są dobrze opisane w wielu krajach, a lokalne Kościoły coraz
rzadziej im przeczą. Benedykt XVI publicznie bił się w piersi za
przestępstwa pedofilskie księży i namawiał biskupów do oczyszczenia
swych diecezji. Ale w raporcie ONZ bardzo mocno uderza przekonanie
ekspertów, że zmiany dokonane w Watykanie w ostatniej dekadzie, głównie
przez niedocenianego w tej kwestii Benedykta XVI, są absolutnie
niewystarczające."

Przypomnę tylko, że każdy papież wcześniej był biskupem. Każdy z nich
doskonale zdawał sobie sprawę co się dzieje.

> Biskup zgwałcił! o ile to
> oczywiście prawda,

Omg...

> to chyba nie masz biskupa za kogoś kto do gwałtu jest
> pozbawiony odpowiednich organów? Ty się choć przez chwilę zastanawiasz
> nad pierdołami które tu lansujesz?

Celowo zapominasz o czym jest dyskusja, czy tak sam z siebie gubisz
wątek? Nie dasz rady skupić się chociaż przez chwilę?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Duma narodowa
Duma narodowa