Jest postęp.

31. Data: 2018-09-24 19:32:47

Temat: Re: Jest postęp.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-24 o 12:11, Trybun pisze:
> W dniu 2018-09-23 o 19:54, Ilona pisze:
>>

> Pewnie wcale, a wartości ustaleń tej jankeskiej komisji można porównywać
> do oskarżeń naszego grupowego kolegi Piotra, i tu i tu jest to typowe
> "polowanie na czarownice"..

Dziecko drogie... ja nikogo nie oskarżam :) Pokazuję ci fakty, a
ty próbujesz dyskutować z faktami.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

32. Data: 2018-09-25 10:12:42

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-24 o 19:21, Kviat pisze:
> [...]
i-milcz.html

> Śmieszny jesteś z tym uciekaniem od sedna.
> To zdarzyło się, czy nie?

Gwałtów? - cała masa, ściętych sztyletem przez zamaskowanych osobników
na wizji - mnóstwo, ale powątpiewam w autorstwo, że ta zamaskowana od
stóp do czubka łba postać  to wojujący islamista. U ciebie tragiczne
jest to że wierzysz we wszystko (posuwasz się nawet do wiary w to co
pisze GW) jest po twojej myśli, i w porzo, ale skąd ta krytyka
wierzących w inne wartości?

> [...]
> siebie debila.
> Podesłać ci jeszcze kilka linków?

> Po prostu lekceważył problem pedofilii w swojej instytucji. To jeden z
> objawów. Nie on pierwszy i nie ostatni, który zlekceważył.
> Dlaczego papieże, biskupi i cała ich wierchuszka lekceważy i ukrywa?
> To jest oczywiste. Bo chronią instytucję. Dobro instytucji jest
> ważniejsze od prawdy i sprawiedliwości, o ofiarach nie wspominając.
> Papież w kościele ma władzę absolutną, sądowniczą i wykonawczą
> również, gdyby chciał, to mógłby ten problem załatwić w jeden dzień.

a-w-kosciele-hierarchowie-przechodzimy-od-mentalnosc
i.html

> "Od dwóch lat w mocy jest dokument wydany przez papieża Franciszka,
> nakazujący karanie biskupów i przełożonych zakonnych za tuszowanie lub
> ukrywanie tzw. sprawców pedofilii."
>
> Od dwóch lat? Serio? Normalnie rewolucja! Jaki ten kościół dobry!
>
> http://wyborcza.pl/1,76842,15406480,ONZ_krytykuje_Wa
tykan_za_tuszowanie_pedofilii_i_krycie.html

> [...]
> przeszłości) są dobrze opisane w wielu krajach, a lokalne Kościoły
> coraz rzadziej im przeczą. Benedykt XVI publicznie bił się w piersi za
> przestępstwa pedofilskie księży i namawiał biskupów do oczyszczenia
> swych diecezji. Ale w raporcie ONZ bardzo mocno uderza przekonanie
> ekspertów, że zmiany dokonane w Watykanie w ostatniej dekadzie,
> głównie przez niedocenianego w tej kwestii Benedykta XVI, są
> absolutnie niewystarczające."
>
> Przypomnę tylko, że każdy papież wcześniej był biskupem. Każdy z nich
> doskonale zdawał sobie sprawę co się dzieje.

Za kogo czy za co ty masz Papieża, za mściwego donosiciela czy za kogoś
kto propaguje miłość do bliźniego, wybaczanie grzesznikom i ich
pocieszanie? Jakim prawem zarzucasz mu winę? Nie będę już tu się odnosił
do "ukrywania", bo robiłem już to wielokrotnie.

> Omg...

> Celowo zapominasz o czym jest dyskusja, czy tak sam z siebie gubisz
> wątek? Nie dasz rady skupić się chociaż przez chwilę?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Chciałem jak najprościej wyjaśnić w czym tkwi twój problem.

Tak właściwie temat wątku wyczerpałem już swoim pierwszym postem.

33. Data: 2018-09-25 10:13:35

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-24 o 14:59, Ilona pisze:

> Oj, tam!
> Zaraz byś chciał zaglądać do majtek :)
> https://twitter.com/_nazimno/status/9783831024678912
00

Jasna sprawa, sam kiedyś byłem ofiarą przestawienia litery w tekście,
tak że niektórzy zaczęli się do mnie zwracać "Trybunka":-D

34. Data: 2018-09-25 10:14:14

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-24 o 19:32, Kviat pisze:

> Dziecko drogie... ja nikogo nie oskarżam :) Pokazuję ci fakty, a
> ty próbujesz dyskutować z faktami.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Ksiądz zgwałcił a ty się cieszysz że zastopowano odpowiedzialność
zbiorową.. Ale z brunatnym to ty nie masz oczywiście nic wspólnego....

35. Data: 2018-09-25 15:07:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-25 o 10:12, Trybun pisze:

i-milcz.html

> Gwałtów? - cała masa,

Nie głupolku. Czy w/g ciebie zdarzyło się to, co w tym artykule?

> U ciebie tragiczne jest to że wierzysz we wszystko (posuwasz się nawet do wiary w
to co
> pisze GW) jest po twojej myśli,

U ciebie tragiczne jest to, że nie przyjmujesz do wiadomości faktów.
Gorzej, ty te fakty negujesz.

> i w porzo, ale skąd ta krytyka
> wierzących w inne wartości?

Bo są takie "wartości", które zasługują na krytykę.
Np. faszyzm, rasizm... udawanie "dla dobra kościoła" niewiedzy o
ochronie pedofilów przez kościół.
Mogę wymieniać długo.

> Za kogo czy za co ty masz Papieża, za mściwego donosiciela

No kretyn...
Czyli jak dowiesz się, że sąsiad gwałci dzieci, to nie zgłosisz tego na
policję?

> czy za kogoś
> kto propaguje miłość do bliźniego,

Miłość do pedofila?!
Dobrze się czujesz?

> wybaczanie grzesznikom i ich
> pocieszanie?

Właśnie za takiego kogoś mam papieża(y). Za kogoś, kto głaszcze po
głowie i pociesza pedofilów.
Fuj...

> Jakim prawem zarzucasz mu winę?

Bo chronią i ukrywają pedofilów.
Dziecko by zrozumiało...

> Nie będę już tu się odnosił
> do "ukrywania", bo robiłem już to wielokrotnie.

W ogóle się nie odniosłeś.
Napisałeś tylko brednie, że nie ukrywają.

> Chciałem jak najprościej wyjaśnić w czym tkwi twój problem.

LOL...
To nie ja mam problem, tylko kościół, który ukrywa pedofilów.
Ma całą masę problemów.

Ale na jego szczęście ma takich wyznawców jak ty, którzy najprościej jak
umieją ten kościół usprawiedliwiają.

> Tak właściwie temat wątku wyczerpałem już swoim pierwszym postem.

Gdybyś oprócz "nie ukrywają i już" jeszcze mocno tupnął, to wtedy byś
wyczerpał, że ho ho!
Teraz już wiesz, dlaczego kościół jest zwolniony z odpowiedzialności za
to co robi. Dzięki takim jak ty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

36. Data: 2018-09-25 15:11:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-25 o 10:14, Trybun pisze:

> Ksiądz zgwałcił a ty się cieszysz że zastopowano odpowiedzialność
> zbiorową.. Ale z brunatnym to ty nie masz oczywiście nic wspólnego....

Ale dociera do ciebie, że kościół został ukarany za coś innego?
Czy to też dla ciebie za trudne?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

37. Data: 2018-09-26 19:57:49

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-25 o 15:07, Kviat pisze:

> Nie głupolku. Czy w/g ciebie zdarzyło się to, co w tym artykule?

Nie, nie wierzę że ktoś kto szczekał w swojej "gazecie" na Serbów
podczas gdy ja będąc w Jugosławii to ich widziałem jako ofiary, mógłby
napisać prawdę w jakimkolwiek temacie.

> U ciebie tragiczne jest to, że nie przyjmujesz do wiadomości faktów.
> Gorzej, ty te fakty negujesz.

Faktem jest tylko to że niektórzy dziennikarze są nimi tylko z nazwy, a
zabawiają się w urabianie widza.

> Bo są takie "wartości", które zasługują na krytykę.
> Np. faszyzm, rasizm... udawanie "dla dobra kościoła" niewiedzy o
> ochronie pedofilów przez kościół.
> Mogę wymieniać długo.

O! Jasne, moja wiara to jest dopiero wiara.. 100%wy człowieku wiary...

> No kretyn...
> Czyli jak dowiesz się, że sąsiad gwałci dzieci, to nie zgłosisz tego
> na policję?

Pytanie było proste - za kogo ty masz Papieża?

> Miłość do pedofila?!
> Dobrze się czujesz?

Albo udajesz albo autentycznie jesteś jakimś przygłupem który nie
rozumie zdania pisanego.

> Właśnie za takiego kogoś mam papieża(y). Za kogoś, kto głaszcze po
> głowie i pociesza pedofilów.
> Fuj...

Tak, zdelegalizuj, a następnie reaktywacja Oświęcimiowi i wszyscy
sukienkowi na tą kwaterę.

> Bo chronią i ukrywają pedofilów.
> Dziecko by zrozumiało...

Masz dowody?

> W ogóle się nie odniosłeś.
> Napisałeś tylko brednie, że nie ukrywają.

Bo to bzdura, całe więzienie istnieją od wiele lat i w żadnym nigdy nie
było księdza w roli skazańca. Tylko jednostkowe przypadki którymi nie
warto zawracać sobie głowy.

> [...]
> Ma całą masę problemów.
>
> Ale na jego szczęście ma takich wyznawców jak ty, którzy najprościej
> jak umieją ten kościół usprawiedliwiają.

Ma, cała perfidia tej wojny wypowiedzianej Kościołowi tkwi w tym że przy
takich oskarżeniach nie potrafi się obronić, nikt nie potrafiłby się
obronić. Co ty zrobisz gdy jakaś podstarzała baba wskaże ciebie że
kiedyś, przed laty, ją wyruchałeś - ma koleżankę na świadka, ma dwie
koleżanki. Miałbyś wyjątkowego pecha gdybyś miał dużą kasę i był kimś
znanym, wtedy już mógłbyś się spodziewać lawiny oskarżeń i pozwów. Tak
więc nie wskazuj zakrzywionym palcem winnych o których usłyszałeś w
mediach.

> [...]
> wyczerpał, że ho ho!
> Teraz już wiesz, dlaczego kościół jest zwolniony z odpowiedzialności

Kościół nie ma technicznych możliwości ukrywania przestępców.

38. Data: 2018-09-26 19:58:53

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-25 o 15:11, Kviat pisze:

> Ale dociera do ciebie, że kościół został ukarany za coś innego?
> Czy to też dla ciebie za trudne?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Wyrok co najmniej tak głupi i niesprawiedliwy jak wyrok na posła
zadającego pytania z trybuny sejmowej. To dokładnie tak jakby mój sąsiad
kogoś zgwałcił a sąd mi nakazał wypłacić odszkodowania zgwałconej,
oczywiście mi i całej wsi.

39. Data: 2018-09-26 21:18:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-26 o 19:57, Trybun pisze:

> Nie, nie wierzę że ktoś kto szczekał w swojej "gazecie" na Serbów
> podczas gdy ja będąc w Jugosławii to ich widziałem jako ofiary, mógłby
> napisać prawdę w jakimkolwiek temacie.

To ten sam autor?

"Reportaż był opublikowany w "Dużym Formacie" 10 września 2009 r."

No tak, czego ja się spodziewam po upośledzonym...

> O! Jasne, moja wiara to jest dopiero wiara.. 100%wy człowieku wiary...

Przykro mi, do tego się nie odniosę, bo za mocno odleciałeś i nie wiem o
co ci chodzi.

> Pytanie było proste - za kogo ty masz Papieża?

Za takiego, który ukrywa i chroni pedofilów.
Czego jeszcze nie rozumiesz?

> Albo udajesz albo autentycznie jesteś jakimś przygłupem który nie
> rozumie zdania pisanego.

Ukrywa i chroni pedofilów, bo propaguje miłość do bliźniego...
Bez wątpienia jesteś debilem.

> Tak, zdelegalizuj, a następnie reaktywacja Oświęcimiowi i wszyscy
> sukienkowi na tą kwaterę.

Nie histeryzuj. Zdelegalizować, a przestępców i osobników z nimi
współpracujących wsadzić do więzienia.

> Masz dowody?

Nie zapoznałeś się z tymi, które ci podałem w tym wątku?
Nie moja wina, że ci się nie chce.

Oprócz tych, które ci podałem inne możesz wyszukać samodzielnie.

> Bo to bzdura, całe więzienie istnieją od wiele lat i w żadnym nigdy nie
> było księdza w roli skazańca. Tylko jednostkowe przypadki którymi nie
> warto zawracać sobie głowy.

To dlatego teraz biskupi przepraszają za ukrywanie pedofilów, bo nie
było ukrywania pedofilów.
To faktycznie logiczne...

> Ma, cała perfidia tej wojny wypowiedzianej Kościołowi tkwi w tym że przy
> takich oskarżeniach nie potrafi się obronić,

Nie potrafi, bo ukrywa i chroni pedofilów. Gdyby nie ukrywał i nie
chronił, to nie musiałby się bronić.
Czego znowu nie rozumiesz?

> nikt nie potrafiłby się
> obronić.

Bredzisz.
Szkoły się bronią, chociaż też wśród nauczycieli też zdarzają się pedofile.
A wiesz dlaczego szkoły się bronią? Bo nie ukrywają i nie chronią pedofilów.

Dziecko by to zrozumiało...

> [...]
> znanym, wtedy już mógłbyś się spodziewać lawiny oskarżeń i pozwów. Tak
> więc nie wskazuj zakrzywionym palcem winnych o których usłyszałeś w

O czym ty bredzisz?
Rozmawiamy o UDOKUMENTOWANYCH FAKTACH, których nawet sam kościół nie
neguje. Teraz już nie neguje, bo w końcu prawda wyszła na jaw.
Tylko jeszcze takie oszołomstwo jak ty, nie nadąża za rzeczywistością.

> Kościół nie ma technicznych możliwości ukrywania przestępców.

No debil :):)

Ostatni raz: mechanizmy ukrywania pedofilów przez kościół są
UDOKUMENTOWANE i możesz się z nimi zapoznać samodzielnie, bo są
powszechnie dostępne.
Sami przedstawiciele kościoła to PRZYZNAJĄ i za to PRZEPRASZAJĄ.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

40. Data: 2018-09-26 21:21:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-26 o 19:58, Trybun pisze:

> Wyrok co najmniej tak głupi i niesprawiedliwy jak wyrok na posła
> zadającego pytania z trybuny sejmowej.

LOL :)

> To dokładnie tak

Nie, to dokładnie nie tak.

> jakby mój sąsiad
> kogoś zgwałcił a sąd mi nakazał wypłacić odszkodowania zgwałconej,
> oczywiście mi i całej wsi.

Jakby ty i cała wieś ukrywała pedofila i nie zgłosiła przestępstwa, to
czemu nie?
Za współpracę z przestępcą należy się kara.

Dziecko by to zrozumiało...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Duma narodowa