Re: Jeszcze o odchudzaniu - pu-erh

Data: 2003-02-26 16:24:10
Temat: Re: Jeszcze o odchudzaniu - pu-erh
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>

" Użytkownik " wrote:

> Witajcie!
> Zgadzam sie z Jola ze pogoda nastraja do gubienia kilogramow.
> Chcialam Was zapytac, czy ktos z Was doswiadczyl dzialania herbatki
> pu-erh, ktora podobno spala tluszcz? Kupilam sobie opakowanie, ale na
> razie poszlo w odstawke, bo wyczytalam, ze niewskazana dla
> karmiacych. Ale za jakis czas moze...
>
> Slyszalam opinie, ze mozna dzieki niej zrzucic pare kilogramow nie
> zmieniajac diety. Aczkolwiek po osobach, ktore niby zrzucily te 7-10
> kg jakos tego nie bylo widac. Dziwne, prawda?

Pije ją ciągle od 5 lat,
po pierwszysch szklankach kiedy było ciezko to przełknąć - teraz juz zadna
mi tak nie smakuje jak ta.
Prawda jest taka, ze nie schudłam - bo ona niby spala ten zbedny tłuszcz, a
takowego nie mam, ale z drugiej strony nie wiadomo ile bym przytyła przez te
5 lat gdybym jej nie piła.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656