Re: KOCHAM CIE !!!!!! :*********

Data: 2002-09-27 20:50:28
Temat: Re: KOCHAM CIE !!!!!! :*********
Od: "Beata Karp" <b...@w...pl>

Użytkownik marcin <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amvgkh$gft$...@a...dialog.net.pl...
> Wszystkich bywalcow z gory przepraszam za ten post, ktory jest skierowany
do
> jednego konkretnego bywalca :))) Do Mojej kochanej, slicznej Marty ("Gabi
"),
> która sprawia, że serce szybciej mi bije :)) KOCHAM CIE MOJ MISIU!!!!!!

No dobrze kochaj ja sobie ale co NAS to obchodzi??? To tak samo jak ja bym n
apisala "przepraszam, ze pisze o tym, ale jadlam dzis na obiad zupe pieczark
ową":))))), widac ze chyba niedawno masz net i nie wiesz do czego służą grup
y dyskusyjne albo masz jakies problemy emocjonalne i prywatnych spraw nie u
miesz zachowac dla siebie....w dodatku zasmiecajac grupe takimi
zdetami:(( to jest grupa medycyna, tutaj ludzie pisza na powazne tematy i wa
rto by to uszanowac a nie robic błazenady.
Pozdrawiam
Beata