KOMUCH MACIEREWICZA DAŁ DYLA DO USA.

21. Data: 2017-04-23 20:42:00

Temat: Re: KOMUCH MACIEREWICZA DAŁ DYLA DO USA.
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
W dniu 23.04.2017 o 17:12, Chiron pisze:
> Jaszczur? Zawsze go o to podejrzewałem :-)

może nie powinienem tak pisać o innych, chcę się nawrócić a takie
pisanie jeszcze mnie od tego oddala.

Raczej to dziwne że chory psychicznie stawia diagnozy zdrowym, gdy ci rozmawią o
faktach, których on przez chorobę nie odróżnia.

22. Data: 2017-04-23 20:42:19

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

>Jaszczur? Zawsze go o to podejrzewałem :-)

Jeszcze dębska z ixelą coś dopiszą i już macie uratowaną koncepcję zamachu
smoleńskiego.

23. Data: 2017-04-23 20:48:33

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

Użytkownik "Lord Gender" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Ghost

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w
> wiadomości
ps.com...

>To jest propaganda bolszewicka

Raczej cyniczna gra polityczna. Gdyby nie wynaleźli zamachu musieli by
przyznać, że pilot zabił setkę ludzi skutkiem wielomiesięcznej presji
polityków pisowskich. Kaczyński i spółka dobrze wiedzą, że mają krew ofiar
na swoich rękach.

A jaka była propagandowa stonka zrzucana na pola przez wrogów gdy zniszczyli
gospodarkę komuniści, nie cyniczna?. To nie jest zbieg okoliczności iż jeśli fizyka
zaprzecza propagandzie tym gorzej dla fizyki. To nie jest zbieg okoliczność że w
komisji smoleńskiej komunista komunistom pogania na komuniście. To są specjaliści od
propagandy bolszewickiej, gdzie jeśli fakty nie wchodzą w hipoteze tym gorzej dla
faktów, jak ostatnio podniesienie wysokości lotu samolotu.

24. Data: 2017-04-23 21:27:01

Od: "Chiron" <c...@c...eu> szukaj wiadomości tego autora

> może nie powinienem tak pisać o innych, chcę się nawrócić a takie pisanie
> jeszcze mnie od tego oddala.

Ja to odebrałem oczywiście jako żart. Jak to ghost odbierze- nie wiem...

--
Chiron

25. Data: 2017-04-23 21:28:39

Od: "Chiron" <c...@c...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

Raczej to dziwne że chory psychicznie stawia diagnozy zdrowym, gdy ci
rozmawią o faktach, których on przez chorobę nie odróżnia.
=======================
Tak, masz rację
:-)

--
Chiron

p.s.
Znajomi wyprowadzili się ze Starowej Góry do bloków, także już tam dawno nie
byłem u ciebie. Jak tam- zrobiłes coś z tymi chwastami?

26. Data: 2017-04-23 21:29:41

Od: "Chiron" <c...@c...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> Jeszcze dębska z ixelą coś dopiszą i już macie uratowaną koncepcję zamachu
> smoleńskiego.

Spróbuj wyeliminować nienawiśc z tego swojego bloga. Tak w ramach
eksperymentu. Zobaczysz, co z niego zostanie- ok?

--
Chiron

27. Data: 2017-04-24 06:23:59

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

>Spróbuj wyeliminować

Maciorewicz już wyeliminował... polską armię - jego mocodawca może planować
inwazje na Polskę.

28. Data: 2017-04-24 06:51:55

Od: "Chiron" <c...@c...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Maciorewicz już wyeliminował... polską armię - jego mocodawca może
> planować inwazje na Polskę.
Nazywa się Antoni MACIEREWICZ. Przekręcanie nazwiska, aby je uczynić
karykaturą- pokazuje wyłącznie twoje nastawienie do niego. Nie można
dyskutować, kiedy ty rzucasz wyłącznie swoimi emocjami. Z emocjami przecież
dyskusji nie ma. Podaj temat dyskusji i argumenty. Zgódź się też na to, żeby
operować wyłącznie logiką jako metodą oceny faktów. Czy taka prośba cię
dziwi?

--
Chiron

29. Data: 2017-04-24 09:15:09

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-24 o 06:51, Chiron pisze:
> [...]
> przecież dyskusji nie ma. Podaj temat dyskusji i argumenty. Zgódź się
> też na to, żeby operować wyłącznie logiką jako metodą oceny faktów. Czy

Na pewno zdziwiłaby Macierewicza.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2017-04-24 09:57:04

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

>Nazywa się

http://galeria.bankier.pl/p/e/2/8dd14199296079-645-5
46-0-458-2237-1895.jpg

Rozwiązywanie konfliktów
Chętne dziewczyny...?
Wojny ni ma, bez paniki proszę - Korea Północna LIVE
Zagrożenia duchowe
Prawicowy model rodziny.