Re: Kac - po ciezkiej nocy

From: p...@i...pl
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Kac - po ciezkiej nocy
Date: Sun, 21 Oct 2007 04:15:17 -0700

> Ale tak niezobowi zuj co, to mo esz spróbowa lepiej przyswajalnego
> magnezu w wi kszej ilo ci (przy zdrowych nerkach nie powinno by
> problemu). Ja osobi cie w takiej sytuacji bior wi stwo w postaci
> rozpuszczalnych tabletek, po prostu mój organizm takie co przyswaja
> lepiej. Od razu wtedy widz popraw . Niestety one nie s zdrowe poza tym
> i nie mo na bra stale.
>
> --
> Saiko Kila
> Unregistered Windows User #7.29581131e8

Serce sprawdzalem mam w bdb stanie, lekarz powiedzial mi ze duzo
stresu i za duzo pracy ze to bylo niby glownym powodem
takie chwilowej arytmi.
W tym samym dniu w szpitulu jak mnie przywieziono zbadano mi krew,
ktora wyszla bdb oprocz magnezu jego stan byl
praktycznie zerowy i po tym zdiagnozowala mnie lekarka ze za duzo
pracuje itp, podala mi kroplowke po ktorej mi ten stan
minal. Moze zaczac po prostu jesc czekolade taka prawdziwa bez cukru ?
(bo cukru nie lubie)
Lekarze niestety maja jakie bledne pojecie o tym bo jeden mi np
powiedzial ze wydziwiam a to ze bylem na pogotowiu to moje
widzimisie:)
Dodam ze naleze do osob, ktore chodza do lekarza wtedy jak im odpadnie
reka albo noga a nigdy wtedy bo cos kluje czy piecze:)