Re: Kac - po ciezkiej nocy

From: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Kac - po ciezkiej nocy
Date: Mon, 22 Oct 2007 22:04:34 -0400

Proces <p...@i...pl> zwrócił błąd:

> Serce sprawdzalem mam w bdb stanie, lekarz powiedzial mi ze duzo
> stresu i za duzo pracy ze to bylo niby glownym powodem
> takie chwilowej arytmi.
> W tym samym dniu w szpitulu jak mnie przywieziono zbadano mi krew,
> ktora wyszla bdb oprocz magnezu jego stan byl
> praktycznie zerowy i po tym zdiagnozowala mnie lekarka ze za duzo
> pracuje itp, podala mi kroplowke po ktorej mi ten stan
> minal. Moze zaczac po prostu jesc czekolade taka prawdziwa bez cukru ?
> (bo cukru nie lubie)

Może faktycznie cukru nie lubisz, ale wydaje mi się że nadmiaru gorzkiej
czekolady też nie zniesiesz :)

> Lekarze niestety maja jakie bledne pojecie o tym bo jeden mi np
> powiedzial ze wydziwiam a to ze bylem na pogotowiu to moje
> widzimisie:)
> Dodam ze naleze do osob, ktore chodza do lekarza wtedy jak im odpadnie
> reka albo noga a nigdy wtedy bo cos kluje czy piecze:)

Spróbowałbym z magnezem w łatwiej przyswajalnej formie. Możesz
czekoladę, ale nawet gorzka ma trochę cukru i dodatkowo nie jestem
pewien czy nie będzie działała przeczyszczająco ;) BTW, preparaty
magnezowe też mają taki skutek, dlatego lepsze są te których można wziąć
mniej.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8