Kacze cycki

41. Data: 2017-10-31 13:58:16

Temat: Re: Kacze cycki
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2017 o 02:17, Animka pisze:

> [...]
> brudne i odrapane witryny pustego pomieszczenia straszą.
> Toaleta dla ludności przy PL. Unii Lubelskiej sprzedana wietnamczykom
> na restaurację. Druga toaleta przy placu Trzech Krzyży (podobno to był
> punkt spotkań i uciechy dla pedałow) też jest już restauracją
> wietnamską. A jakie sa restauracje wietnamskie to każdy wie. Powinni
> to powypirzac na 4 wiatry razem z ciucholandami i zorganizować tam
> jakieś kluby dla młodzieży. Ech, szkoda słów. Z dnia na dzień coraz
> większe śmieciowisko z kontenerami na śmieci jak prezentacja kultury.

Myślisz, że kluby dla młodzieży wyglądałyby ładniej? Nie sądzę.
Poza tym akurat w zeszłym miesiącu byłam po wieeelu latach w Warszawie i
- w przeciwieństwie do Ciebie - mam bardzo pozytywne wrażenia. Fakt, że
obracałam się głównie w centrum i w Wilanowie, ale byłam bardzo
pozytywnie zaskoczona tym, jak zmieniła się stolica. Nie licząc może
kilku paskudnych biurowców i meneli parkingowych. Nawet pogodę mieliście
tam świetną! ;)

Ewa

42. Data: 2017-10-31 14:34:41

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Pisałam z innego konta z powodu awarii czytnika w telefonie - a w telefonie czytnik
Google mi nie chce cytować. Musiałabym ręcznie kopiować tekst, na który odpowiadam -
i jeszcze ręcznie wstawiać zbaczniki cytowania. Aż tak zdesperowana nie jestem.

43. Data: 2017-10-31 14:37:14

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Warszawa to najbrzydsze miasto, jakie znam. Piętno komunistycznej architektury z
radziecką kupą pośrodku jest nie do wywliminowania. Ot co.

44. Data: 2017-10-31 14:46:30

Temat: Re: [OT] Re: Kacze cycki
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 13:52 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> Dziennikarstwo w ogóle schodzi na psy. Ostatnio jedna pani prezenterka
> podpowiedziała, jak uniknąć wysokich cen masła - otóż wyprodukować je
> sobie samemu ze śmietanki (rady w stylu naszych grupowych mądrali).

Moja ty sierotko...
Zjedz sobie czekolady - może być z Biedronki.

--
Trefniś

45. Data: 2017-10-31 15:00:48

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cef c...@i...pl ...

> Francuzi są po prostu niezadowoleni z faktu,
> że nastąpiła zmiana, bo gdzieś tak ze sto lat temu,
> to obowiązującym językiem na tej kolacji byłby francuski.

Byc niezadowolonym w imie godnosci. Mozna by powiedziec ze to francuska
specjalnosc ale chyba juz bardziej nasza...

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

46. Data: 2017-10-31 16:00:48

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m...@y...com ...

> Czyli z nieczytatym mam do czynienia. Oczywiste.

Masz na mysli netykiete?

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

47. Data: 2017-10-31 16:00:49

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

> Rozumiem, że sama tego nie
> robi, ani tej śmietanki chyba nigdy nie kupowała, ale mogłaby
> pomyśleć, że i śmietanka podrożała. To zresztą ta sama prezenterka,
> która kiedyś hipopotamy uznała za drapieżniki.

A któz to?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

48. Data: 2017-10-31 16:31:08

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno kaczki pekińskie (także wiewiurki) horują na te same szczepy
żułtaczki B co ludzie.
Uważaj na krew pszy obrabianiu, a najlepiej pracuj w rękawicah.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

49. Data: 2017-10-31 17:18:11

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-31 o 14:34, i...@g...pl pisze:
> [...]
odpowiadam - i jeszcze ręcznie wstawiać zbaczniki cytowania. Aż tak zdesperowana nie

Nie musiałaś tak się spieszyć.
I tak wszyscy wiedzą.

50. Data: 2017-10-31 19:00:11

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Chyba nie, skoro narzekają.

Dynia po raz enty
Efekt...?
Kanapka Elvisa.
NIedobra zilona herbata - jak ją zużyć?
Papier ryżowy się rozpuszcza. Jaka przyczyna?