Re: Kafelki - z fugami czy bez?

Data: 2006-04-28 07:25:47
Temat: Re: Kafelki - z fugami czy bez?
Od: T0SIA <t...@p...onet.pl>

Ghost napisał(a):
> Witam,
>
> Pytanko mam - jak latwiej jest polozyc kafelki (np. na scianie) z fugami
> czy bez (ewentualnie z bardzo wazkimi - niewidocznymi fugami)?

jesli zakupisz plytki rektyfikowane (tzn celowo scinane i kalibrowane)
mozesz w zasadzie nie stosowac fug jednak kazdy producent takich wlasnie
plytek "po cichu" zaleca jednak stosowanie bardzo minimalnej fugi (np 1
mm) poniewaz zapobiega zbieraniu sie brudu i plytki "nie plywaja".
Radze nie kusic sie na niestosowanie fugi do plytek innych niz
rektyfikowane.

--
Pozdrawiam - T0SIA