Re: Kamera cyfrowa-wybór

From: " konieczko" <p...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Kamera cyfrowa-wybór
Date: Thu, 4 Dec 2008 12:30:44 +0000 (UTC)

Tomasz Nowicki <t...@s...com> napisał(a):

> HDD nie jest najlepszym wyborem IMO - lepsze są karty pamięci - łatwo taką
> przenieść do komputera, jest tania i bezawaryjna (ale niestety, stosunkowo
> słabo dotyczy to akurat firmy Sony, która ma własny format kart i wysokie
> ich ceny).
*** bzdury piszesz. Wbudowany dysk twardy jest najlepszy. Szybki,
bezobsługowy, najlepiej pojemny dla HD minimum 60 giga.

Ponadto - kamera nie powinna być większa od aparatu
> kompaktowego, wówczas nosi się ją zamiast niego. W innej sytuacji mało komu
> chce się ją targać, chyba że na większe imprezy czy wyjazdy.
*** j.w. Najlepij gdyby "kamera była we własnym oku" ale tak nie jest. Albo
badziewny obraz z pizdryka albo żyleta z HD.

> Jeszcze jeden aspekt - baterie w kamerach zużywają się szybko. Dlatego IMO
> nie ma sensu w sprzęcie amatorskim płacić za HDD, którego i tak się nie
> zapełni. Karta wystarczy na podobny czas, co bateria.

*** ty chyba nie wiesz co piszesz i innym mózg zamulasz. Standart w SR11 i
12 Sony starcza na 1 godz. filmowania. Dokupiłem baterię 70 i mam dodatkowo
2,5 godziny filmowania w fullHD.

> A tak w ogóle, to mam HDR-TG3 Sony i jestem dość zadowolony - małe to, przy
> dobrym świetle ma niezły obraz, dobrze zbiera dźwięk, tylko ciut
> przydrogawe.
*** pożycz/kup SR12 włącz, nagraj na full HD, odtwórz na dobrym telewizorze
full HD od 42 cali wzwyż to pogadamy :)))
Jakość to cena no i niestety gabaryty.