Re: Kamienie w woreczku zółciowym

From: "Jacek" <o...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Kamienie w woreczku zółciowym
Date: Wed, 02 Aug 2000 16:30:28 GMT

> Czytam posty przedmowcow i wlos mi się jeży na głowie. Jak rozumiem,
> vladip stoi przed decyzją o operacji z powodu kamicy żółciowej, a dostaje
> zalecenia dietetyczne i krótki wykład z dziedziny patofizjologii. Jeśli
ktoś
> z Państwa zna wyniki kontrolowanego i prospektywnego badania, które
dowodzi
> wyższości proponowanej powyżej diety nad normalną u osób z kamicą żółciową
> lub wskazuje na działanie lecznicze takiej diety, to błagam o informacje -
> to wielki przełom. Są dowody, że u niektórych pacjentów skuteczne jest
> [...]

Oj czujni staramy sie być cały czas :)
Jeśli jesteś z Wawy zaproszę cię na spotkanie z ludzmi którzy wyleczyli sięz
kamicy, sam się przekonasz.
Na badania nie liczyłbym, nikt nie daje pieniędzy na badania które pokażą,
że świat stoi na głowie.
Moze kiedyś znajdziemy sponsorów :)
Mimo że tak to wygląda, to naprawdę nie piszę bzdetów. Sam byś się przekonał
gdybyś potrafił zrzucić kaganiec oświaty jaki zakładano ci przez lata.

Pozdrawiam

Jacek (34 miesiące na ŻO.)