Kamienie żółciowe - rozpuszczanie ?

31. Data: 2007-06-06 13:53:58

Temat: Re: Kamienie żółciowe - rozpuszczanie ?
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jednak coś jest jednak na rzeczy iż lekarze jak ognia boją się
> prywatyzacji...
>
> http://prawica.net/node/7237
>
> "...Nigdy natomiast nie wolno zgodzić się na prywatyzację SZ. ...."
>
> pomimo oczywistego faktu iż ewidentnie "zarobić im nie daje pośrednik"

Brakło

W poszukiwaniu symetrii
http://www.michalkiewicz.pl/gp_2007-05-24.php

32. Data: 2007-06-06 13:57:20

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Małe pytanko. Na usg od takie kontrolne badanie i wyszło ze mam kamienie
> żółciowe.Póki co nie mam żądnych objawów kolka itp.Inne badania w
> porządku (no leciutkie stłuszczenie wątroby). dziś chirurg stwierdził ze
> woreczek do usunięcia ( niestety konwencjonalnie - mam przeciwwskazania)
> ale ze nie muszę sie spieszyć ze ma z rok a nawet 2. Zapytany o
> możliwości rozpuszczenie stwierdził ze nie spotkał jeszcze żeby komuś
> sie udało mimo leków rozpuścić wszystko. Jak to jest z tym
> rozpuszczaniem ? udaje sie czy nie

Wiem że to chłopisko się tym zajmowało, i ma doświadczenie w wykonywaniu
terapii opisanej przez kolegę Trapeza.

http://cmn.katowice.pl/content/view/7/32/

Można u niego zasięgnąć opini, popytać.

Swego czasu miałem okazję dyskutować na tej grupie na temat
hydrokolonoterapii (którą wykonuje w/w przez jegomość). Straszono mnie
(Marek
Bieniek i inne autorytety medyczne) iż zabieg ów jest niebezpieczny, i ż
wypłukuje mikroflorę itd...

Jak się okazało zabieg ów jest całkowicie bezbolesny, a przy użyciu
odpowiednich wlewek można naprawdę konkretnie podreprować sobie jelito
grube z wszelakiego rodzaju trucizn, polipów, hemoroidów i innego
szkodliwego
badziewstwa....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

33. Data: 2007-06-06 14:17:56

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek napisał(-a):

> To mnie zastrzeliłeś. Mam nadzieję, że przynajmniej nieco mniej silny,
> niż w płaskim?...
Też byłem przekonany, że relacja jest dramatycznie różna. Nie pamiętam
dokładnie, ale kołacze mi się, że nawet 80-90% ludzi z a-ca pulm. to
palacze; oczywiście o niczym to nie przesądza, ale na mnie zrobiło
wrażenie. Pewnie jeszcze są różnice czy np. brioncholoalveolare, czy
papillare, itd, ale nie wchodziłem w szczegóły. Jeśli mnie pamięć nie myli,
to Piotr K. mnie naprowadził na właściwą drogę, za co mu chwała.

--
Krzysiek, EBP
Kto Polakiem jest Prawdziwym wiernym Wierze Katolickiej

34. Data: 2007-06-06 14:27:57

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dr.Endriu napisał(-a):

> Wytłumaczysz mi drogi Marku Bieńku, i Krzysztof (Suzuki Kokushu) gdzie tkwi
> przyczyna oszustwa ?.
Proste. Przyczyna oszustwa jest taka, że nazwa 'socjalistyczny' kojarzy się
źle. Dlatego socjaliści występują pod szyldem "prawicy".

--
Krzysiek, EBP
Nie ma nic bardziej relaksujacego niż czyszczenie młodej fasolki

35. Data: 2007-06-06 14:33:31

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Jun 2007 15:52:25 +0200, Dr.Endriu wrote:

> A jednak coś jest jednak na rzeczy iż lekarze jak ognia boją się
> prywatyzacji...

Znowu uogólniasz. Bez sensu zresztą.

Sporo lekarzy wybiera prywatną działalnośc. Zwłaszcza tych
wyspecjalizowanych w dziedzinach dobrze się do tego nadających - np.
dermatolodzy, niektórzy okuliści, ale i lekarze POZ, którzy stawiają
własne poradnie i mają się naprawdę nieźle. Aczkolwiek jest to różna
prywatyzacja, bo dermatolog, który przyjmuje w prywatnym zespole
gabinetów/ZOZie działającym w warunkach w pełni rynkowych to inny
prywaciarz, niż POZ, któremu płaci (nienajlepiej) NFZ.

Na całkowitą prywatyzację nie będzie zgody ze strony socjalistycznego
rządu, ale także i pewnych grup lekarskich, które nie są tym
zainteresowane z wiadomych względów. Rząd nie zgodzi się na taki ruch,
bo wyjdzie na jaw, ze kołdra jest za krótka i pojawia się pacjenci
uprzywilejowani i ci zwykli, którym środków wystarczy na aspirynę i
ostatnie namaszczenie. Ta druga grupa... A zresztą co ja będę pisał,
przecież Tobie i tak nie zależy na merytorycznej dyskusji.

> Wytłumaczysz mi drogi Marku Bieńku, i Krzysztof (Suzuki Kokushu) gdzie tkwi
> przyczyna oszustwa ?.

Jakiego oszustwa?

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

36. Data: 2007-06-06 15:13:25

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A zresztą co ja będę pisał,
> przecież Tobie i tak nie zależy na merytorycznej dyskusji.

Kontynujmy więc zaczęctą wcześniej "merytoryczną dyskusję" i weźmy na tapetę
ponownie problem gnicia w żołądku...
"...Spowoduje to gnicie i rozkład drobnoustrojowy produktów i następnie
wchłanianie tego wszystkiego do krwi...."

> O ile można się na upartego zgodzić, ze lepiej się nawadniać, zwłaszcza
> w dużych ilościach, nie w czasie posiłków, to przytoczone przez Ciebie
> bzdety o gniciu można traktować tylko humorystycznie.

Z twojej wypowiedzi można by wnioskować iż takowe w żołądku nie
występuje...????

http://pl.wikipedia.org/wiki/Gnicie
"...Rozpad gnilny - zachodzący w warunkach beztlenowych proces rozkładu
związków białkowych odbywający się pod wpływem enzymów proteolitycznych
wydzielanych głównie przez saprofityczne bakterie gnilne (obecne w dużych
ilościach m.in. W PRZEWODZIE POKARMOWYM) ....".

Czyżby kolejna wpadka drogi "specjalisto"?...

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

37. Data: 2007-06-06 17:57:34

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wydzielanych głównie przez saprofityczne bakterie gnilne (obecne w dużych
> ilościach m.in. W PRZEWODZIE POKARMOWYM) ....".

http://nmp1.ovh.org/05.htm#zalecenia

"...Nasza siła życiowa będzie marnowana na syntezę dodatkowej porcji
fermentów i
detoksykację produktów gnicia nie strawionego pokarmu..."

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

38. Data: 2007-06-06 18:33:19

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiego oszustwa?

Ano właśnie takiego, iż zamiast dażyć do prywatyzacji (która mogłaby
odciąć środowisko medyczne od proponowanych przez NFZ, "jakże
niekorzystnych" w mniemaniu w/w środowiska widełek płacowych ), i likwidacji
Ministerstwa Zdrowia (oczywiście wraz równoległą likwidacją obowiązkowych
składek zdrowotnych), srodowisko owo absolutnie takim rozwiązaniom się
sprzeciwia ?.

Reasumując:

Jeżeli lekarze chcą rzeźbić społeczeństwo, to niech to robią ale poddani
normalnej grze wolnorynkowej, z prawem podaży i popytu, tak jak zwykły
murarze, piekarze tudzież inni śmiertelnicy....

Źle i drogo leczący.... giną...

Czas wreszcie zerwać z patologią iż miejsce w kolejce do państwowego
specjalisty, zależy od tego czy petent złożył wcześniej wizytę u niego w
"prywatnym gabinecie" .

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

39. Data: 2007-06-06 19:18:06

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ingerencja hirurgiczna....

chirurgiczna oczywiście miało być. Pardon...

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

40. Data: 2007-06-06 22:20:25

Od: "F.T." <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f45nsl$jhp$1@news.onet.pl...

> To jak on żyje to oczywiście jedno, ale odbieranie mu tego, że wiele
> istnień
> uratował, zanim został ministrem, to zdecydowane nadużycie.

Ale jak to sie stało że w ciągu tygodnia mu raka usunęli????
Przecież to nie był smiertelny przypadek.
W kolejke trza go było ustawić zapisać na zabieg na za 2 lata może by go
wykończył
i zaoszczędzilibyśmy kase na leczenie?

15 sposobów na kurzajki - długie!!!
nietypowe osłabienie?