Kara boska i ostrzezenie dla innych?

41. Data: 2015-07-26 09:14:42

Temat: Re: Kara boska i ostrzezenie dla innych?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 24 lipca 2015 04:18:02 UTC+2 użytkownik Penetrator napisał:
> m...@g...com
> Pozwol ze sPOkojnie zapytam: w szachach dajesz rade odgadnac powyzej 3 posuniecia
rywala naprzod? Ilu potrafi? 1 na 1000000? Tak samo jest z "ekologicznoscia"
atomistyki - to fikcja na kolkach, nie POdaje sie odleglych kosztow dla srodowiska
-raz bo je trudno przewidziec i oszacowac a dwa -nawet te ktore sie da przewidziec a
ktore mogloby zrazic "zielona klientele" sie przemilcza a potem przenosi na kupcow
technologii-tak jak Francuzi czy inni probuja zrobic z nami. Kup pan cegle ktora
bedzie parzyc dlonie 100pokolenia twoich potomkow. To jest PO prostu branza z
gigantycznymi niedoszacowaniami, nie tylko ryzyka. W dodatku niedoszacowali kosztow
internetowych klakierow tego "przemyslu trucizn nie do utylizacji przez tysiaclecia"
> POczytaj cos o tym, inaczej gadanie z toba przyPOmina dialog czola z betonowa
sciana.
> Bosze z kim ja musze sie w tak POdstatwowych sprawach uzerac... ;)
>

> Ekologia to nie teorie spisków ty może zajrzyj pod chasło, bo ani nie chodzi się
bez majtek ani nie spiskuje, bo spiski to objaw kretynów, nierozumiejących
podstawowych faktów społecznych, więc jak u knura prostego nie rozumie w czym żyje to
podział....łoni to wróg.

http://biznes.onet.pl/wiadomosci/energetyka/wyciekly
-tajne-dokumenty-dotyczace-polskiej-elektrowni-atomo
wej/hzvb62

42. Data: 2015-07-26 16:13:36

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com
W dniu piątek, 24 lipca 2015 04:18:02 UTC+2 użytkownik Penetrator napisał:
- pokaż cytowany tekst -
http://biznes.onet.pl/wiadomosci/energetyka/wyciekly
-tajne-dokumenty-dotyczace-polskiej-elektrowni-atomo
wej/hzvb62

No i co tu znowu wyczytałeś, że trzeba zabrać samochody ekologom, by nie mogli
nigdzie dojechać, by tym samym nie mogli protestować bo nie mog dojechać, do
elektrowni węglowych smrodów? Polska ma najbardziej zatrute powietrze przez te
węglowe. Niech ci się kiełbasi dalej, na budowe kościołów jest na elektrownie nie ma
a my wdychamy sadzę i placimy za to grubą kasę.

43. Data: 2015-07-26 18:10:20

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2015 o 16:13, Penetrator pisze:
> [...]
węglowe. Niech ci się kiełbasi dalej, na budowe kościołów jest na elektrownie nie ma
a my wdychamy sadzę i placimy za to grubą kasę.

nie da sie, po prostu nie ma takiej mozliwosci aby nie korzystac, jesli
chcesz pojsc na spacer mozesz isc boso, jak masz odporne stopki nie beda
ci przeszkadzaly bodziaki na lace, i co moze byc smieszne w pewien
sposob, ludzie, ktorzy zachowali troche rozsadku, to beda ci wlasnie,
ktorzy potrafia przyjac uroki cywilizacji, wlacznie z tym, ze zwierzeta
szukaja schronienia w miastach, a tak, bo zapomnialem spytac, jak to
widzisz z ta autostrada?

--
gazebo

44. Data: 2015-07-27 06:52:42

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
[...]

Z jaką autostradą? Jak budowaliśmy A1 to specjalne przejścia dla zwierząt robi się
pod autostradą obecnie, co kilka kilometrów jest taki tunel by zwierzaki przechodziły
i tam są substancje które ich przyciągają. O na tym polega ekologia, na tym aby to
było kompatybilne z przyrodą a nie jakieś bieganie bez majtek czy brak autostrad jak
debile ze wsi bzdrzą sobie

45. Data: 2015-07-27 09:06:00

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2015 o 06:52, Penetrator pisze:

> [...]
było kompatybilne z przyrodą a nie jakieś bieganie bez majtek czy brak autostrad jak

znaczy obwodnica w Rospudzie jest ok czy nie jest ok?
--
gazebo

46. Data: 2015-07-27 10:12:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 26 lipca 2015 16:13:38 UTC+2 użytkownik Penetrator napisał:
> [...]
węglowe. Niech ci się kiełbasi dalej, na budowe kościołów jest na elektrownie nie ma
a my wdychamy sadzę i placimy za to grubą kasę.

Z egoisty nigdy nie zrobisz prawdziwego ekologa. Ktos kto szuka tylko własnej wygody
a ma gdzies dobro innych i natury może być co najwyżej zielonym ekoterrorystą ;)

47. Data: 2015-07-27 17:48:39

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com
- pokaż cytowany tekst -
Z egoisty nigdy nie zrobisz prawdziwego ekologa. Ktos kto szuka tylko własnej wygody
a ma gdzies dobro innych i natury może być co najwyżej zielonym ekoterrorystą ;)

Z debila trudno zrobić myślącego może być co najwyżej kretynoterrorystom, który sobie
upierdolił że bez majtek chodzi znaczy eko, bo nie korzysta z cywilizaji i w lesie
jagody wpierdala. Nie takiego nie interesuje że aby tak rozpudę ratować trzeba tam
przecież dojechać.

48. Data: 2015-07-28 13:37:08

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 27 lipca 2015 17:48:41 UTC+2 użytkownik Penetrator napisał:
> [...]
wygody a ma gdzies dobro innych i natury może być co najwyżej zielonym ekoterrorystą
;)

> [...]
lesie jagody wpierdala. Nie takiego nie interesuje że aby tak rozpudę ratować trzeba

Ty nie nosisz przypadkiem z kolei za ciasnych majtasow? Jeansy sa ponoc ponoc
szczegolnie na pewne "okolicznosci" szkodliwe ;P

49. Data: 2015-07-28 17:25:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Jul 2015 04:37:08 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
>
> Ty nie nosisz przypadkiem z kolei za ciasnych majtasow? Jeansy sa ponoc ponoc
szczegolnie na pewne "okolicznosci" szkodliwe ;P

Zwłaszcza po miłośnikach ratowania Rospudy to widać.
--
XL
"W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm" - Stanisław

50. Data: 2015-07-28 22:04:07

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Szczytem poswiecenia dla przyrody bylaby np krwawa akcja ekologow przykutych do drzew
ktoreby sie na nich przewracaly w jakiejs naglej wichurze ;)

Rosija
Telefon wykryje depresję
humanizm?
Włączyć tok fm